Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMJ schreef:Zelf geen ervaring mee maar het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat je buisjes krijgt.
(Misschien dat ie eerst wat anders proberen wil hoor, maar dit is een optie)
Thats_Me schreef:Ben inderdaad ook van plan om het goed uit te laten zoeken. Heb als het goed is een fijne KNO arts. Tenminste mensen die ik ken hebben er goede ervaringen mee. Mocht het toch allemaal op niets uitdraaien ben ik ook van plan om in Groningen te gaan kijken. Is dan wel een heel eind uit de buurt maar daar zijn ze wel erg goed op het gebied van KNO in Nederland. Bedankt voor de link met amandelen Fiona. Die heb ik namelijk ook allemaal nog dus wie weet dat er ook wat in verbinding staat. Hopelijk kunnen ze jou er ook vanaf helpen.
Ik heb inderdaad ook geen vocht achter het trommelvlies zitten. Het lijkt mij daardoor dat buisjes plaatsen weinig zin heeft. Maar goed ben geen arts natuurlijk vandaar dat ik ook naar ervaringen vraag van mensen.

Ben te vaak bij de KNO geweest, gelukkig nu al een tijdje niet geweest maar ik heb nog steeds last er van en gaat ook niet meer weg. met het dalen van een vliegtuig sterf ik echt van de pijn, door de druk... 
ik zwem niet, althans, niet onder water