Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RobinxD schreef:annebe schreef:het kan ook een soort verrekte pees van je borstkas zijn, maar een bezoekje aan de dokter kan geen kwaad.
dat wist ik niet maar waarom smak ik dan als ik last heb naar meer lucht?
Dan weet je meteen een beetje hoe dat werkt met die spieren en pezen die deze pijn kunnen veroorzaken. 
) dan doet dat zeer waardoor je kortademig wordt om dat punt maar niet te bereiken? Naaltje schreef:is het zo'n steek/scheut op het moment dat je dieper dan een bepaald punt probeert in te ademen?
Ik heb dat wel eens namelijk, en ik denk dat annebe dat bedoelt?
dan zit er tussen je ribben een peesje/spiertje te vervelen, en als je dan boven een bepaald punt wil bewegen (dat moet als je lucht wil binnenhalen) dan doet dat zeer waardoor je kortademig wordt om dat punt maar niet te bereiken?
chevax schreef:Ik vind dat je dit sowieso nu tegen je ouders moet zeggen ipv op Bokt om raad te vragen. Niemand hier kan zien wat er wel of niet aan de hand is en als je bang bent dat het je hart is, is het toch belangrijk om daar zekerheid (van een arts) over te krijgen.
gelukkig ben ik er nog
Maar dat heeft dus ook te maken met spieren, die warm zijn en dan opeens worden blootgesteld aan de kou. net zoiets als dat je een paard bezweet opeens buiten in de kou zet, dat heeft ook niet altijd een goed effect.