Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
schaduw1234 schreef:Ik heb nu sinds 2 jaar een nieuwe relatie, een super lieve vriend die dit volledig accepteert.
Het lastige is dat een condoom ook geen bescherming biedt tegen herpes, maar ik voel de aanvallen goed aankomen en als ik ook maar een vermoeden heb dan hebben we geen seks met elkaar.
Ik moet wel zeggen, de aanvallen zijn veel minder erg dan de eerst keer, maar het is best pijnlijk en lastig. Ik heb heel erg geluk dat ik het tot nu toe nog maar zo weinig heb gekregen.
Dankjewel voor je reactie!
De ziekte is inderdaad niet overdraagbaar als je dus geen "aanval" hebt, omdat er dan geen blaasjes zijn.
knap dat je het hier zo open verteld
Ook al zou je dat met een condoom doen, dat is dan ook niet 100% veilig.
) schaduw1234 schreef:Ik heb nu sinds 2 jaar een nieuwe relatie, een super lieve vriend die dit volledig accepteert.
Het lastige is dat een condoom ook geen bescherming biedt tegen herpes, maar ik voel de aanvallen goed aankomen en als ik ook maar een vermoeden heb dan hebben we geen seks met elkaar.
Ik moet wel zeggen, de aanvallen zijn veel minder erg dan de eerst keer, maar het is best pijnlijk en lastig. Ik heb heel erg geluk dat ik het tot nu toe nog maar zo weinig heb gekregen.
Dankjewel voor je reactie!
ik denk trouwens niet dat die jongen je opzettelijk met herpes heeft willen besmetten.. wist hij dat hij het op dat moment had?