Ik ben binnen een half uur naar de huisarts gegaan, heb daar de assistente gezien, die vertelde dat ze niets hoefde te doen omdat het niet door de huid is, en dat het nog wel goed zeer ging doen.
Ik heb er vrij veel last van gehad in het weekend, maar dat was eigenlijk vooral bij het gebruiken van de arm, dingen willen optillen etc. Dit vond ik te wijten aan het feit dat beide beten natuurlijk spieren hebben geraakt.
Ik loop momenteel stage, en zit dan fulltime achter de computer. Gisteren dus ook. De arm ligt (op de plekken helaas) op een tafel, en ik typ/gebruik de muis. En ik zit 2uur in de auto, maar het schakelwerk valt mee

De dag is nu net begonnen en het doet echt onwijs zeer, het steekt nu. Ook als ik niet beweeg, of de arm nergens op heb liggen. Is dit nu ‘’gewoon’’ door de blauwe plekken, of doe ik er het beste aan het toch goed te laten nakijken?.. Ik heb op zich zoiets dat het gewoon over gaat, omdat het alleen maar een blauwe plek is..
Maar aan de andere kant, het is geen klein hondje geweest (schofthoogte een 70cm), kan het zijn dat zijn beet spier echt beschadigd heeft, of bot?
Ik heb niet zo’n zin naar de huisarts te gaan en daar als aanstellertje weer buiten gezet te worden

) Het werd me toch een grote, dikke, harde schijf en het is echt alle kleuren geweest..... Hij had dus inderdaad een spier geraakt. Heb daar echt een hele tijd last van gehad.