Morgen moet ik mijn 4(!!
) verstandskiezen laten verwijderen in het ziekenhuis.Dit zal allemaal onder volledige narcose gebeuren want ik heb enorm veel schrik.
De 2 bovenste kiezen zitten er reeds door en kunne zonder problemen getrokken worden, de onderste zitten er maar voor de helft door maar zitten ook recht. Zelf heb ik er geen last van maar de onderste kiezen drukken al mijn tanden naar voor en de bovenste kiezen zakken omdat ze geen steun hebben van de tanden onderaan.
Ik ben als de dood voor naalden en spuiten en zie er echt tegenop om een infuus te krijgen, de gedachte alleen maakt me al misselijk.
Heeft er iemand enig idee hoe lang na de operatie dat infuus blijft zitten? Ik hoop dat dit allemaal weg is wanneer ik ontwaak, want als ik dat allemaal in mijn arm zie zitten of zou voelen val ik flauw denk ik.
Klinkt allemaal heel stom ik weet het, 23 jaar en zo een schrik voor een prikje. Normaal zou ik meer schrik moeten hebben voor de operatie of pijnen erna.
Iemand enig idee hoe alles eraan toe gaat van begin tot einde en mij wat kan gerust stellen
?Groetjes Emilieke

Ik weet eigenlijk zeker dat ik dat nooit heb gehad, want ik flip echt door bij een prik. Misschien krijgt TS dat ook wel niet 
ik heb het 10 nov laten doen, en vlak voordat ik richting de ok werd gereden, waren die plakkers erop geplakt
wat uiteindelijk tegenwerkte met bloedprikken
het enige wat ik vooral heel naar vond, is het wakker worden in de vercouver kamer (voelde me flink kl*te, keer daarvoor ook, omdat je niet weet waar je bent)
) maar ik ben wel retebang voor het weg laten halen van mijn verstans kiezen. Mijn tandarts wist me (de sadist) te vertellen dat het bij mij in geen geval onder narcose ging, omdat ik dus blijkbaar niet angstig genoeg ben.