Gisteren tijdens het douchen zag ik de gezichtsscrub van mn zus staan, deze heb ik gebruikt maar dit is niet echt goed gegaan..
Mijn gezicht was erna extreem rood en opgezwollen. Meteen gekoeld met koude doekjes en op advies van mijn moeder uierzalf opgesmeerd. Dit prikte en brandde heel erg, maar ik dacht dat dat er wel bij hoorde. Vanmorgen was het ietjes minder, dikke laag make up op gesmeerd in de hoop dat niemand er wat van zou zien..Heb toen ik thuis kwam de make up er meteen afgehaald en het viel redelijk mee.
Toen ik er net weer die uierzalf op smeerde brandde het vreselijk! terwijl het dat de hele dag niet gedaan heeft.. het is nu ook weer extreem rood. En ik zie het echt niet zitten om zo weer naar school te gaan.
Heeft iemand voor mij de tip waarmee het weg kan gaan? Iets wat ik erop kan smeren? Of juist niets erop smeren?
Misschien iets van Aloe Vera? Dat is lekker verkoelend. Jeukt het ook?
Rebel_Jits
Geplaatst: 10-01-11 20:24
Niet meer doen dus. Ik zou enkel vochtinbrengende cremes gebruiken nu. Als uierzalf al brandt..
Dagmar_1995
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-11 20:47
Ik heb er nu niets opgesmeerd en het begint minder te branden, jeuken doet het overigens niet. Hoop zo dat het morgen over is, want dit ziet er niet uit
Ik zou een goede verkoelende maar wel vochtinbrengende creme kopen & smeren. En deze blijven smeren als je merkt dat je huid gaat trekken / droog gaat worden.
En verder voorzichtig met je huid wassen & met blootstelling aan de zon en weer en wind!