bult onder oog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

bult onder oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 22:04

ik heb al sinds zolang ik me kan herinneren een bult onder mijn linkeroog. het is een zachte, rond bol die die een beetje tussen mijn oogbol en oogkas zit. als ik erop druk dan kan ik em mijn oogkas induwen ( dus verder naar achter ) en gaat mijn oogbol iets omhoog.
als je naar me kijkt dan lijkt het net alsof ik een flinke wal heb onder mijn linkeroog. ( erger dan rechts, haha )

ik ben er vorig jaar me naar de dokter gegaan omdat het me toch wel dwarszat, hij heeft eraan gevoeld en gezegd dathet niets ernstigs was, een vetbult onder mijn oog. het kon cosmetisch weggehaald worden, maar daar zijn we verder niet op in gegaan.
hij heeft me verteld hoe het heette, maar ik ben het vergeten. en ik zou het nu toch graag weer weten.
zoeken op google levert niks op, alleen heel veel manieren om gerstekorrels te verwijderen :P
ik wil namelijk even wat dieper in op de mogelijkheden om het toch te laten verwijderen. in principe heb ik er geen pijn aan, maar ik vind het enorm lelijk en wil er eigenlijk vanaf.
ook heb ik sinds kor dat wanneer ik vermoeid ben dat mijn linkeroog dan lijkt op te zwellen,of het onderste ooglid dan, waar dus die bult onder zit. en ik denk dat het daaraan ligt. dus ik heb er wel last van.

wie weet hoe dit heet?

crazy_funky

Re: bult onder oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:43

misschien morgen even je dokter bellen? die heeft het vast nog in de comp staan of kan het zo weer vertellen.