Auw, m'n ogen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Auw, m'n ogen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 22:28

En hoofd :(

Mocht het aanhouden ga ik even langs de huisarts.
Sinds een paar dagen maken m'n ogen hele vage ongecontroleerde bewegingen. Zelf kan ik er echt helemaal niks aan doen. Het leek eigenlijk wel mee te vallen, maar nu begint m'n rechteroog flink pijn te doen. En het is om de paar seconde, echt superirritant. Krijg er ontzettende koppijn van.
Denk dat als het aanhoud ik maandag de dok even bel.

Zijn er mensen die t ook hebben? Of weten wat het heel eventueel zou kunnen zijn?

Coeur

Re: Auw, m'n ogen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:43

Migraine misschien?

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:45

was ook het eerste waar ik aan dacht.
soms heb ik ook .wel zenuw trekjes in mijn oog maar vooral als ik moe ben maar niet zo erg als jij beschrijf

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:46

Zou idd migraine kunnen zijn. Lekker naar bed gaan en als je er morgen nog last van hebt misschien even de huisarts bellen.

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:47

Ik zou als het langer blijft duren niet tot maandag afwachten, maar even de huisartsen post bellen. Lijkt me genoeg reden om even op controle te gaan.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 22:50

Migraine zou misschien wel kunnen. Geen idee, nog nooit gehad.. Dat getrek begint als ik wakker word, maar hoofdpijn krijg ik 's avonds pas. Maar zijn vast heleboel soorten migraine.

Ok als het aanhoud bel ik morgen ecen! Al is t maar voor advies toch?
Thanks voor het meedenken in ieder geval! :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 03:20

wat voor soort bewegingen maken je ogen? En gaat het dan echt om je oogbol of om je oogleden?

Ik heb vaak dat m'n rechteroog een spastische beweging richting m'n neus maakt, beetje moeilijk uit te leggen. Alsof ie met rukkende bewegingen scheel wilt gaan kijken.
Ik heb (of eerder: had) ook last van migraine, maar dat heb ik al maanden niet gehad. Nu ik erover nadenk heeft m'n oog ook al een tijd niet meer 'spastisch' gedaan.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 10:45

Ja me oogbol. Wel allebei tegelijk alle kanten op zeg maar. Misschien toch migraine dan..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 15:57

Ben naar de dokter geweest net, en het is blijkbaar bijholte ontsteking. Dat zit tegen m'n ogen aan te drukken dus daarom schieten ze steeds weg. Niks heel ernstigs dus. Heb wel dik 39 graden koorts maar ik merk er eigenlijk weinig van :z