De griep, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loez

De griep, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 18:58

Pff zo is er niets aan de hand en ben je lekker aan het werk. Wel wat koud, maarja het was ook erg rustig! En zo kom je thuis en krijg je het in een keer enorm benauwd, veel hoesten, duizelig en weer steenkoud! Ik riep nog zo hard dat ik blij was dat ik nog niet ziek was geweest. En ja hoor van de een op de andere dag lig je beroerd in bed en vanuit je bed rustig aan naar de bank waar je niet meer vanaf wilt komen!↲↲vriendlief is het liefst de hele dag weg dus mijn lieve hondje en ik delen de bank :) wie oh wie heeft er nog meer de griep? Sorry voor missende alineas en hoofdletters maar heb dit topic via de telefoon geopend!↲fijne avond bokkers!

CaileyS

Re: De griep, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:01

ja ik ook.

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:02

Vervelend he! Ik lig ook op mn bedje.. Of het de griep is weet ik niet, maar ik heb in ieder geval keelontsteking en heb het koud..

Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:03

vorige week was ik ziek thuis van wege hevige pijn door verkrampte dikke darm ( echt over de grond gerold van de pijn en nar t ziekenhuis en al geweest) Gelukkig werden van het weekend mn darmen weer rustig, kreeg ik zaterdag avond griepverschijnselen tijdens t stappen. Heb me rustig gehouden en veel asprine's geslikt en heb me gelukkig nog nit ziek hoeven melden voor de 2e keer....mar ik voel het wel, dus hoop dat t niet erg gaat doorzetten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:06

ja afgelopen weekend was het bij mij raak, buikgriep. Binnen een paar uur lag ik van kip lekker naar kotsend en wel in bed

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:59

Hier nog iemand! :)
Donderdag avond nog lekker even bij de paarden geweest, ik kwam terug thuis, opeens hoofdpijn en misselijk. Gaat wel over dacht ik nog. Gelijk de douche in gesprongen.
Daarna met laptop op de bank gaan zitten. Ik kreeg het opeens ijskoud, dan weer superwarm, en dan weer terug ijskoud.

Toen ben ik maar naar mijn bed verhuisd. Nog geen 10 minuten later naar de WC gerend. Heel de nacht door om het half uur overgeven. Vrijdag kon ik gewoon niet meer op mijn benen staan. Heel de dag geslapen.
's avonds met oud en nieuw maar uit bed gegaan. Kwam allemaal familie. Gelijk na 12 uur weer terug doodziek mijn bed in gekropen.

Zaterdag ook nog heel de dag geslapen.
Zondag ging het wel weer.

Maandag ook. Weer naar stage geweest. En gisteren naar school.
En vandaag is het weer helemaal mis :( Kan het echt niet gebruiken nu.. maarja.

Beterschap allemaal :)

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:38

Griep weet ik niet, maar ben gisteravond en vanacht alleen maar aan het overgegeven geweest, bleghh
Zondagavond mijn moeder al, ik gister/ vanacht en vanavond mijn vader, hebben we het hele rijtje gehad
Overigens voel ik mij nu wel weer beter gelukkig

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:51

Ik denk niet dat ik echt de griep had, maar ik ben van vrijdag t/m zondag ook flink ziek geweest. Donderdag had ik toen ik opstond ineens keelpijn en voelde me de rest van de dag ook niet echt 100%, maar gewoon gewerkt en 's avonds m'n paardje gereden.
Maar toen ik thuis kwam van stal voelde ik me ineens zo beroerd, was helemaal slap en had totaal geen energie meer, hoofdpijn, nog ergere keelpijn, steeds van warm naar koud..
Toen ben ik meteen m'n bed in gegaan met een paracetamol en de ochtend erop was 't nog erger. Vooral die keelpijn was heel vervelend, ik kon amper slikken doordat m'n keel helemaal dik was en zeer deed. Heb die dag heeel rustig aan gedaan omdat ik 's avonds met vriendje en nog meer vrienden uit zou gaan en dat MOEST gewoon doorgaan omdat ik me al weken verheugde op Oud&Nieuw. Ibuprofennetje genomen, aan de alcohol gegaan, ging ineens een stuk beter. :D :o Met uitgaan voelde ik de hele tijd eigenlijk best goed en ook de ochtend/middag erna ging het beter. Maar zaterdagavond kakte ik weer helemaal in en werd ik ook nog eens misselijk. Ben volgens mij echt naar m'n bed gevlogen toen, ik had echt zo'n gevoel van: ik MOET nu slapen..
Heb zondag uitgeslapen tot 12 uur, ben de paardjes gaan voeren op stal met een dikke sjaal om en merkte dat ik me beter voelde. Keelpijn werd minder, alleen nog erg verkouden. En nu ben ik weer helemaal beter, nog een tikkeltje verkouden maar keelpijn is helemaal weg!

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:57

Tja, hier ook flink verkouden en benauwd. Verder (nog) nergens last van.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:00

Ik geloof dat ik ook aangestoken ben.
Beetje hangerig, hoofdpijn, warm/koud..
Even goed slapen en hoop dat ik het kan voorkomen want de griep komt natuurlijk altijd wanneer het je niet uitkomt.

Beterschap voor alle zieken!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:00

Mijn advies: Ziek het goed uit, want dat heb ik niet gedaan en na 3 weken stug negeren zit ik nu al 5 dagen heel vermoeid op de bank. Nergens meer fut voor en slapen! Pfff. Het is een waardeloze griep die heerst. Gewoonlijk ga ik niet in mijn bed liggen voor een 'griepje'. Maar deze variant heet echt griep. BETERSCHAP!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:02

ik heb het ook gemerkt toestraks en heb al op voorhand een tabletje gepakt en wat tegen een voorhoofdholte onsteking (omdat ik dit het snelste heb)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 00:53

pff jullie ook allemaal beterschap dames! Lig nu in bedje toch maar homeopatisch slaapmiddel gepakt anders slaap ik om 4u nog niet en draait mijn ritme zich om! Aangezien ik dat al zo gauw heb! Nou welterusten en ziek goed uit!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 01:06

Same here, Maandagavond voelde ik m'n keel opkomen en dinsdag kon ik amper nog slikken, en hoofdpijn/spierpijn en 38,7 koorts. Vandaag ook nog, keel is al wat minder pijnlijk gelukkig, maar kan van de hoofdpijn niet slapen. Zou eerder vanavond al asperine nemen, maar die bleef in m'n keel steken, voelt niet lekker kan ik je vertellen, na t uitspugen er maar bij gelaten. Een strepsil extra en neusspray werkt hopelijk ook.
Extra vit C, kippensoep en rust zijn daarnaast ook handig bij griep/verkoudheid etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:23

hier griep en bronchitis.
lig hele dagen in bed of op de bank...kom er alleen vanaf voor toiletbezoek en drinken pakken, en pijnstillers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:24

hier griep en bronchitis.
lig hele dagen in bed of op de bank...kom er alleen vanaf voor toiletbezoek en drinken pakken, en pijnstillers.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:28

mm hier ook alle 3 al ziek geweest en nu weer niet lekker ik vraag me eigenlijk af of dit wel een gewone griep variant is of de mexicaanse....

pauline1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:34

ikke had een paar dagen terug ook last van die buikgriep en holtes dicht zitten en vooral dat duizelig zijn..ieks wat een griep.

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:29

Blehh ik heb ook buikgriep te pakken. Al 4 dagen niks gegeten. Wel yoghurt geprobeerd maar dat kwam er net zo hard weer uit.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:54

Hier nog iemand met griep. ;(
Had maandag en dinsdag wel een duizelig gevoel... heel flauw... woensdag ben ik gewoon richting school gegaan.. maar was zo weer thuis.
Had opeens kriebelhoest, mijn benen tintelden, snotteren, en had 39 graden koorts.. heb normaal altijd 36.9 of net 37. :(:)
Dan weer warm.. dan weer koud... heb met sjaal om geslapen vanacht.
En spierpijn ja.. echt overal...

En eten.. ik eet echt altijd.. maar kan ook niks binnen krijgen.. heb 2 beschuitjes gegeten net met pijn en moeite.

Beterschap iedereen. :(:)

Lotusbloemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 13:00

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:55

Ik was vrijdag ziek: misselijk, spierpijn, beetje duizelig, keelpijn en verkouden. Zaterdag een beetje uitzieken, ik voelde me iets beter maar nog niet helemaal fit. Zondag toch een wedstrijd gereden maar nog steeds verkouden en last van m'n keel. Vandaag nog hetzelfde, maar ik ben vrij vandaag dus ik kan lekker thuis blijven. Ik hou maar de hele dag een sjaal om en straks ga ik even stomen en een beker warme thee met honing drinken, hopelijk helpt dat. Beterschap iedereen!

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:56

bijna.. dit is een hele belangrijke week van mn opleiding, ben zo hard mogelijk bezig om het nog even uit te stellen tot vrijdag

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:57

Heb sinds vrijdag de griep al, toen werd ik 's ochtends wakker met 40 graden koorts.
Op de fiets doen mijn longen en luchtwegen echt heel erg veel pijn, dus fitnessen zit er ook niet meer in.
Nu voel ik me nog steeds heel beroerd, ik heb er echt een hekel aan. %)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:10

ik heb het niet tegen kunnen houden helaas
ben stront verkouden dus :o