Denken jullie ook ziekte van lyme ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_R_A_H_A

Denken jullie ook ziekte van lyme ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 19:31

Ze vermoeden dat ik de ziekte van lyme heb, wat denken jullie ?
Ik heb sinds 2 jaar enorm veel last en kan daardoor niet meer paardrijden en heb problemen op school.
Ik heb dagelijks , wekelijks last van gedurende 2 jaar:
- vermoeidheid
-stijfheid van de spieren ( in de benen, nek en rug)
- ontstekingen ( onder mijn oksels, in mijn armen, in mijn nek)
- concentratieproblemen

Sinds enkele weken daarbij ook:
- hoofdpijn
- oorpijn
- keelpijn
- last van mijn ademhaling pijn onder mijn linkerribben ( denk de nieren)

Zou kunnen dat ik nog wat vergeten ben , want het is al zo lang bezig maar dit is hetgeen dat dagelijks een hele dag met mij meespeelt
Wat denken jullie ?

verootjoo

Re: Denken jullie ook ziekte van lyme ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:32

ik denk dat het tijd is om langs een dokter te gaan := Of ben je daar al geweest?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:33

[MW] De ziekte van lyme
zeker naar de dokter gaan, super vervelend dat je er al zo lang mee loopt! maar hier staat veel info in
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 04-01-11 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 19:33

verootjoo schreef:
ik denk dat het tijd is om langs een dokter te gaan := Of ben je daar al geweest?

Ik heb botscans, platen, mri van bekken ( ze dachten ziekte van bechterew), 3 keer bloed laten prikken ( wel iedere keer wannee rik me goed voelde) volgende week moet ik mri laten nemen van nek en onderste hersenhelft

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 19:40

oja nog iets waar ik enorm last van heb is dat ik mijn kracht in mijn handen soms verlies

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:42

Het zou kunnen maar het kan natuurlijk ook een vage andere ziekte zijn. Maar als ze Lyme vermoeden waarom dan daar niet specifiek op testen?

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 19:43

Thats_Me schreef:
Het zou kunnen maar het kan natuurlijk ook een vage andere ziekte zijn. Maar als ze Lyme vermoeden waarom dan daar niet specifiek op testen?

ze hebben daar 3 keer opgetest. Nu zei de dokter ook dat ze soms pas na 20 keer prikken de ziekte van lyme vinden...

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:47

ik denk niet dat het goed voelen tijden het prikken er iets mee te maken heeft. als je de ziekte van lyme hebt dan maakt het niet uit of je je goed of slecht voelt, het zit in je bloed.
mijn moeder had ook de ziekte van lyme en is gelukkig hersteld. maar de huisarts wou er niet aan geloven..

mijn moeder heeft bij de huisarts een test gedaan, maar daar kwam niks uit, terwijl ze gewoon zeker wist dat ze het had. dus ze wou persé een andere test en 3x raden wat daar uit kwam.

ik zal 's vragen aan mijn moeder welke testen zij heeft gedaan.
je moet dan gewoon vragen aan de dokter, je moet het zekere voor het onzekere nemen want stel je toch 's voor dat je het wél hebt.

iig beterschap :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:58

Ja, maar hoe heeft je dokter Lyme getest een simpele bloedtest kan negatief zijn terwijl je wel positief bent dat is het veradelijke. Je zou ook een doorverwijzing kunnen vragen naar Nijmegen die zijn al verder op het gebied van Lyme als ik het goed bepregen heb.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:34

Er is al een topic over de ziekte van Lyme [MW] De ziekte van lyme Je kunt je vraag daar stellen.
Daarom hier een slotje.