Oudjaarsavond viel me ineens op dat ik een rare plek had op mijn arm. In eerste instantie was het een witte plek met een rode kring eromheen. Dus ik schrok me helemaal dood; Tekenbeet! Een half jaar geleden ben ik gebeten door een teek dus dat zou best mogelijk kunnen zijn. Dus besloten het even heel goed in de gaten te houden. Nieuwjaarsdag was de plek ineens heel anders. Rood en vlekkerig, ook was het best pijnlijk eigenlijk een beetje zoals een brandwond. Nu weer een dag later is de kleur nog steeds iets donkerder als de rest van mijn huid en ook een beetje rood-achtig. De huid is wat bobbelig en het doet steeds meer pijn. Als ik eroverheen ga met mijn hand voelt het ook een beetje als een olifantenhuid. Dus de huid voelt een stuk dikker op die plek.
Het is zeker geen noodgeval dus ga nu echt niet linea direct naar de dokter. Die heeft het waarschijnlijk al druk genoeg met brandwonden en ontplofte vingers neem ik aan
Als het volgende week nog niet over is ga ik wel even langs, maar heeft iemand ooit eerder van deze verschijnselen gehoord? Bedankt!