Heb je toen foto's laten maken van je rug en heup of is daar niks mee verder?
Ik ben in oktober vorig jaar van een jong paard gevallen en heb daarbij een rug wervel gebroken. Ik heb 10 dagen plat gelegen en daarna kreeg ik voor 6 weken een corset. Nu ben ik weer zover dat ik alles nog kan (godzijdank) en ik hoop dat ik over enkele weken weer op mijn paard kan stappen. Laat je alsjeblieft goed onderzoeken, wie weet is er wél iets aan de hand en als je daar later pas achter komt is het écht te laat. Ik ben ook 2 dagen rond blijven lopen met een gebroken rug en ik kan je vertellen dat ik net op tijd naar t ziekenhuis ben gegaan (dankzij de bokkers hier
), t had heel veel erger af kunnen lopen, maar goed dat terzijde.
Over je paard zou ik me niet zo druk maken, in eerste instantie zou een vriendin mijn paard rijden in de tijd dat ik niet kan en mag rijden (de afgelopen tijd dus), alleen dat kon door omstandigheden niet door gaan. Daardoor is mijn paard al die tijd niet bereden en dat is volgens mij helemaal niet zo verkeerd. Binnenkort zal diezelfde vriendin mijn paard weer even oppakken voordat ik er zelf weer op stap dus ik vertrouw erop dat dat weer helemaal goed komt
Je zou natuurlijk altijd iemand kunnen vragen of diegene je paardje zou willen doen.
En ik zou echt proberen je rust te nemen, je kan maar 1 goed herstellen/genezen, ook al is dat nu misschien niet helemaal t geval bij jou omdat je geen breuken ofzo hebt, maar écht je kan t beter nu goed doen dan dat je later heel veel last er van houd, want dan is t te laat!
Succes ermee!