Ik hoop dat iemand dit herkend want ik wordt hier thuis af en toe aangekeken of ik niet goed bij mijn hoofd ben terwijl ik normaal juist de nuchterheid zelve ben
.Ik heb laptop (Compac Presario CQ61) en iedere keer als ik aan dat ding zit krijg ik nogal vreemde klachten. Een soort van tintelingen in mijn handen en armen (en evt benen als ik mijn laptop op schoot heb); een beetje alsof je onder een laag voltage stroom staat, dat prikkelende gevoel. Als ik er voor langere tijd achter zit dan breiden die prikkelingen zich ook uit naar de rest van mijn lijf en worden ze ook sterker en dus vervelender. En als ik er dan langer achter zit, zeg maar een uur, krijg ik ook het idee dat ik wat benauwd word en krijg ik een vervelend gevoel in mijn maag.
Nou gewoon uitzetten die laptop zou je zeggen, maar ik gebruik mijn laptop nogal veel en ik zou wel eens willen weten of anderen dit ook hebben of hebben gehad en of iemand een oplossing heeft. Vooral omdat ik het idee heb dat de tintelingen steeds eerder beginnen en sneller uitbreiden, die prikkelingen voelen bovendien niet echt alsof ze goed zijn voor je gezond en vind het nu een beetje eng worden.
Momenteel heb ik zo'n blad gekocht voor op schoot waar ik mijn laptop op zet, maar heb ten eerste het idee dat het eerder tijdelijke symptoombestrijding is ipv de oplossing en daarnaast zit ik nog steeds met die creepy prikkelingen in mijn handen en armen.
Iemand die dit herkent?

Idd alsof je onder heeeele lichte stroom staat oid! Batterij was toch bijna leeg (zat beneden zonder lader) dus maar uitgezet... Maar ik herken t dus wel! Alleen heb t niet zo heftig als jij het hebt..