HELP! mijn vriendje is 27januari jarig (word 18)maar ik weet absoluut niet wat ik hem moet geven, met mijn verjaardag had ik een hele mooie ring gekregen maar aan iets in de trand heeft hij niets, hij is een boer en is bang dat als hij een ring of armbandje gaat dragen dat hij blijft hangen of dat het steeds kapot gaat. het enige wat ik kan verzinnne is nieuwe oortjes omdat die steeds kapot zijn en hij de mijne dan leent, maar dat is niet leuk en wel heel makkelijk. wie heeft er een leuk idee?
ps ik weet niet of het hier goed staat. zo niet sorry :%
een horloge? (met je naam er achterin gegraveerd, heb ik mijn vriend ook gegeven als tegenhanger van de ring die ik kreeg, hij is ook boer en draagt ook geen ringen. horloge heeft hij echter altijd om als we ergens heen gaan of als hij niet in z'n kloffie loopt zegmaar. als hij 18 word, misschien 1 rijles? (weet niet of hijz ijn rijbewijs wil gaan halen)
moonsparkle
Geplaatst: 29-12-10 16:40
Misschien zijn die dopjes juist wel een goed idee, je hebt ze van verschillende prijzen dan weet hij gelijk dat hij er zuinig op moet zijn omdat het een cadeau is .
Geef hem een ketting die erg lang is. Die dan wat lager op de borst komt, dan kan hij die mooi onder zijn shirt dragen. En wanneer hij het wil mooi boven zijn shirt bij gelegenheden.
Het hele topic kan je zelf niet verplaatsen, je kan wel je vraag in het cadeau topic stellen. Ik heb al geTEMd (tip een mod), dus dit topic zal wel gesloten gaan worden.