Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ik kan 's morgens ook niet ontbijten, ik neem nu altijd 2 witte bolletjes mee en die eet ik onderweg naar school in de bus op. Dit maakt bij mij al heel veel verschil dan toen ik een boterham nam
.
. Ik ben niet zo'n grote eter ben ook maar 1,58 en zit met een witte boterham wel vol dus ik krijg met moeite die twee bolletjes tussen de middag op. Ik kan het eten niet meer verspreiden ivm het werk heb gewoon een half uur lunchpauze zeg maar. moonsparkle schreef:Ik heb dus geen hongergevoel maar ben gewoon opeens helemaal van de kaart flauw, duizelig en trillen. Ik ben niet zo'n grote eter ben ook maar 1,58 en zit met een witte boterham wel vol dus ik krijg met moeite die twee bolletjes tussen de middag op. Ik kan het eten niet meer verspreiden ivm het werk heb gewoon een half uur lunchpauze zeg maar.
Ik heb overigens ook inderdaad wel vaak ontbijtkoek soms cornflakes etc bij me de tussendoortjes worden wel afgewisseld.
Warbling schreef:Ik heb het ook heel erg als ik mijn astma medicijnen genomen heb, dat is Ventolin.
Dan neem ik het in en dan na een tijdje word ik ook helemaal flauw en duizelig.
Dus weet niet of je misschien ook ventolin hebt, anders zou het misschien ook daar aan kunnen liggen.
moonsparkle schreef:Warbling schreef:Ik heb het ook heel erg als ik mijn astma medicijnen genomen heb, dat is Ventolin.
Dan neem ik het in en dan na een tijdje word ik ook helemaal flauw en duizelig.
Dus weet niet of je misschien ook ventolin hebt, anders zou het misschien ook daar aan kunnen liggen.
wel een andere variant symbicort(ook voor astma)
En geen witte bolletjes of wit brood maar volkoren brood met veel vezels. Ik eet zelf 's ochtends tussendoor vaak een stuk peperkoek en dat helpt erg goed
En daarnaast 's middags fruit of ook nog een boterham tussendoor.
)
geen idee hoe dat kan. Mischien bij jou omdat je weinig eet. moonsparkle schreef:Ik heb dus geen hongergevoel maar ben gewoon opeens helemaal van de kaart flauw, duizelig en trillen. Ik ben niet zo'n grote eter ben ook maar 1,58 en zit met een witte boterham wel vol dus ik krijg met moeite die twee bolletjes tussen de middag op. Ik kan het eten niet meer verspreiden ivm het werk heb gewoon een half uur lunchpauze zeg maar.
Ik heb overigens ook inderdaad wel vaak ontbijtkoek soms cornflakes etc bij me de tussendoortjes worden wel afgewisseld.