Chi Transformation System

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zilvermoon

Chi Transformation System

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 21:08

Hallo

Wie heeft ervaring met het Chi transformation system? Van krullen naar stijl haar. Permanent.
Best een prijzige behandeling

Ik heb dit vanmiddag laten doen en moet zeggen dat t resultaat best goed is! Ik heb echt heftige sterke krullen en ze zijn echt weg.. Mag mn haar nu 2 dagen niet wassen en niet in een staart doen en daarna moet t goed zijn.. Ben benieuwd hoe lang het blijft!

Zijn er meer mensen op bokt die dit hebben laten doen?

Gowlan

Re: Chi Transformation System

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:10

Nog nooit van gehoord, maar leuk!
Heb je een foto van before and after? :D

Groetjes :)

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 21:24

Afbeelding
Before (dit is al jaren geleden trouwens.. kan zo snel geen nieuwere foto vinden)

Afbeelding
After..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:10

ZOO WAT EEN VERANDERING!
Ik vind persoonlijk je eigen haar echt stoer, en zou het ook wel willen hebben!
Helaas is niemand tevreden met zijn haar, het liefst wil ik ook zoveel veranderen maar ben ondertussen al een jaar niet bij de kapper geweest haha.
Weet ook eigenlijk niet wat ik wil, ik wilde permanent nemen alleen wist ik niet wat voor krullen, en hoe zou het mij staan etc.
En welke mogelijkheden van kapsels heb ik nog meer en hoe zou het me staan..

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 08:11

Op die foto waar ik nog krullen heb waren t nog weinig krullen.. Ze werden iedere keer sterker en mn haar dikker.. Op een gegeven moment kon je er gewoon niet zoveel meer mee. Als je het los wou doen moest ik er een bus mouse instoppen om t niet te laten pluizen. En toen zag ik die Chi methode op internet.. Heb ik maanden getwijvelt (want t is wel veel geld) en toen heb ik de knoop doorgehakt dat als ik t niet zou doen ik nooit zou weten of het gewerkt zou hebben of niet..

Maar inderdaad permanent zetten om krullen te krijgen is ook zo iets.. Tis een gok want je weet nooit of het je helemaal zo bevalt als dat je gedacht had.. Altijd moeilijke keuzes..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:26

Ja alleen permanent groeit er natuurlijk uit, maar wat houd die methode die jij gebruikt hebt in?
Ik denk eerlijk gezegd zowiezo dat een permanentje niet had geholpen voor jouw haar, juist omdat het zulke sterke krullen zijn (oke, waren)!
Maar groeit dat van jou er ook niet met de tijd uit, moet je het bijwerken oid?

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:52

Gowlan schreef:
Ja alleen permanent groeit er natuurlijk uit, maar wat houd die methode die jij gebruikt hebt in?
Ik denk eerlijk gezegd zowiezo dat een permanentje niet had geholpen voor jouw haar, juist omdat het zulke sterke krullen zijn (oke, waren)!
Maar groeit dat van jou er ook niet met de tijd uit, moet je het bijwerken oid?

Het is als het ware het tegenover gestelde permanent behandeling.
Al het haar wat nu aangroeit krult weer. Dus over een tijdje zou ze een uitgroeibehandeling kunnen doen.

Ik ben bekend met de behandeling (Niet bij mezelf maar het het uitvoeren). En ik vind dat je er zeer mooie resultaten mee kan maken :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:12

Ik heb het laten doen, maar helaas al snel weer krullen. Kon er na 2 dagen alweer met de stijltang terug over. De Chi stijltang vind ik wel fantastisch trouwens, maar de Chi behandeling zelf had ik geen 300 Euro voor over gehad achteraf gezien.

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:23

Urielle schreef:
Ik heb het laten doen, maar helaas al snel weer krullen. Kon er na 2 dagen alweer met de stijltang terug over. De Chi stijltang vind ik wel fantastisch trouwens, maar de Chi behandeling zelf had ik geen 300 Euro voor over gehad achteraf gezien.

Oke dat is jammer om te horen.. Ik mag nu mn haar nog niet wassen. Morgenavond weer en ben benieuwd met het resultaat daarna. K heb nu een goedkope stijltang opgehaald voor het bijwerken want ik vind die chi tang ook wel prijzig..

Is er een bijwerk behandeling? En is die net zo duur als de volledige behandeling?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:20

Nou, ik denk zelf dat die kapsalon het bij mij gewoon niet goed gedaan heeft toen hoor, het was toen nog nieuw, net gelanceerd en ze waren nog zo aan het goochelen met de flesjes... volgens mij was ik de eerste klant daar die het bestelde :+ Ik heb nl. wel hardnekkige slag maar lang niet zo'n erge krullenbos als op jouw foto. :n

Het bijwerken was toen goedkoper (heb ik nooit meer laten doen :o ) maar nog steeds behoorlijk aan de prijs. Maar ik spreek nu ook over jaren terug.