nog meer zwangere bokkers???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

peerties

nog meer zwangere bokkers???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 17:33

allereerst hoi :D

Ik vroeg me af of er nog meer zwangere bokkers aanwezig zijn hier op bokt.
Ik ben nu zelf 10 weken, heb afgelopen donderdag een goede echo gehad en ben samen met mijn vriend helemaal in de wolkjes <3

Wat waren jullie kwaaltjes en hoever zijn jullie???

_Nadia_

Re: nog meer zwangere bokkers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:50

Ik ben zwanger van mijn 4de kindje, de oudste is 3, de middelste 2 en de jongste een jaar.
Ik ben nu 16 weken, heb last van Hyperemesis Gravidarum, bekkeninstabiliteit, blaasontstekingen, 1 nierbekkenontsteking en te weinig ijzer. Zwanger zijn is dus voor mij niet leuk ;)

peerties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 18:12

poeh, tjongejonge, das ook niet best, is het nog vol te houden dan??? Wel allemaal leuke leeftijden van jouw kinderen. Is dit alleen bij de laatste zwangerschap zo???

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:14

Ach we doen ons best, zo af en toe een ziekenhuis opname omdat ik weer uitdroog en dan krijg ik sondevoeding, maar verder is het wel te doen.
HG heb ik alle zwangerschappen gehad, evenals het ijzertekort, maar de rest is gekomen in de tweede zwangerschap, de derde heb ik bijna helemaal op bed doorgebracht ivm verschillende andere extra problemen.
Ik heb het er in ieder geval voor over, ook al hebben we na de derde het advies gekregen om niet meer zwanger te worden. We willen echter nog meer kindjes en zijn ook niet van plan het advies op te volgen.

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:17

Ik ben nu 19,5 week zwanger. De eerste 18 weken flink beroerd geweest: misselijk en migraine. Nu gaat het iets beter. Wel veel last van maagzuur.

peerties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 18:23

jeutje, wat een gedoe allemaal! Dan mag ik mezelf erg gelukkig prijzen! Heb eigenlijk alleen last van maagzuur en een beetje misselijkheid, maar dat ging vorige week ook steeds beter, heb er nu ook wel last van, maar niet zoveel meer.
Maar goed, wie weet wat me allemaal te wachten staat, ben ook nog maar 10 weken ver

Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:35

Wat leuk, een zwangeren-topic!
Ik ben zelf niet zwanger meer. Mijn dochter is al anderhalf jaar inmiddels. En weet je; alle cliches zijn waar.
De tijd gaat zo snel...

Maar goed; hebben jullie zwangeren weleens nagedacht over katoenen luiers?
Het leek mij zelf wel wat en inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en nog steeds super tevreden. Zo tevreden dat ik zelfs consulent van Kaatje Katoen ben geworden.

Xanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:36

Ik ben inmiddels 38wkn zwanger van de 2de. Met de eerste alleen de eerste 4mnd dag ennacht zwanger geweest en daarna heb ik een heerlijke zwangerschap gehad.

Deze zwangerschap is echter heel anders eerste 3mnd alleen smorgens misselijk en al 8maand erg moe. En veel bandenpijnvanaf 5maand zwanger.

Ook nu nog, en nu sinds de laatste weken kan ik erg moeilijk liggen om te slapen, steeds het gevoel van een zware steen in mijn buik. En veel last van zuurbranden. Maar ondanks dat geniet ik er enorm van. en probeer ik rustigaan te doen, alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wil nog veelte veel en ook met mijn dochter van 2,5 is dat soms ook lastig. Maar we gaan ernog even voor.

Jullie allemaal gefeliciteerd en geniet ervan!!!

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:06

Beeezel schreef:
Het leek mij zelf wel wat en inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en nog steeds super tevreden. Zo tevreden dat ik zelfs consulent van Kaatje Katoen ben geworden.

Nagedacht wel, maar no way in Hell, ik heb nu al 15 tot 20 wassen per week, en 3 kinderen in de luiers, daarbij zijn we heel veel op reis en dan is het gewoon niet handig. Nee hoor, geef mij maar wegwerpluiers.

Dieuwke1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:12

Ik ben nu iets meer dan 14 weken zwanger, en ben er weer goed ziek van! Was al 4 weken er ziek van geweest. Ging ong. 2 weken goed, maar nu weer geen eten binnen kan houden.

Ben nu wel even gestopt met paardrijden. Dus moet nu een bijrijder hebben.

Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:15

_Nadia_ schreef:
Beeezel schreef:

Nagedacht wel, maar no way in Hell, ik heb nu al 15 tot 20 wassen per week, en 3 kinderen in de luiers, daarbij zijn we heel veel op reis en dan is het gewoon niet handig. Nee hoor, geef mij maar wegwerpluiers.

Haha, bij drie kinderen in de luiers kan ik me deze overweging voorstellen. Je zou echter, met deze hoeveelheid aan kinderen, wel erg veel geld kunnen besparen door het gebruik van wasbare luiers. :o
Ik, met maar 1 kind, was de luiers zo met de andere was mee. Apart extra wassen is dan niet nodig.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:18

Ik betaal graag voor gemak, en zo duur zijn luiers niet als je ze in de aanbieding koopt. Ik heb altijd bomvolle machines, dus er zouden er dan toch een hele hoop bijkomen moet ik van 3 kinderen (waarvan 1 met een darmprobleem, en dus regelmatig heel veel poepluiers) alles willen wassen. Vuilnis buiten zetten is sneller.

Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:27

_Nadia_ schreef:
Ik betaal graag voor gemak, en zo duur zijn luiers niet als je ze in de aanbieding koopt. Ik heb altijd bomvolle machines, dus er zouden er dan toch een hele hoop bijkomen moet ik van 3 kinderen (waarvan 1 met een darmprobleem, en dus regelmatig heel veel poepluiers) alles willen wassen. Vuilnis buiten zetten is sneller.

Dat klopt zeker.
Mijn voornaamste overweging om wasbare luiers te gebruiken is om iets te doen aan de grote berg afval die we allemaal produceren. Een soort; verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Ik zou me zo voor kunnen stellen dat als ik drie kinderen zou hebben, ik dan ergens anders zou beginnen. :o

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:29

hoi hoi iedereen
hier nog een zwangere!
ik ben nu precies 35 weken zwanger van ons 2de kindje.
we hebben een dochter van 4 en half jaar.
ik heb vanmiddag mijn 2de groei echo gehad i.v.m het lage geboorte gewicht van onze dochter 2780.
bij haar heb ik 4 maanden gespuugd en veel afgevallen verder geen klachten en ben met 10 uur thuis bevallen
best vlot dus allemaal voor een 1ste ik was toen zelf 17.

nu heb ik veel minder gespuugd wel veel afgevallen ook gewoon weinig honger,
maagzuur dit keer wel last van (weinig prik drinken of helemaal niet en pepermuntje eten helpt er tegen!)
ik wist van te voren al dat dit kindje groter ging worden (ben nog nooit zo dik geweest hihi maar iedereen vind het nog meevallen)
Vanmiddag dus de 2de groei echo gehad en dit kindje word minstens 7 en half of zelfs 8 pond.
pfffff ben er eigelijk wel een beetje van geschrokken hij/zij heeft ook echt van die dikke worstenarmpjes wel heel lief maar ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen zal straks eens wat echo's uploaden wij hebben er echt mega veel!

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:41

Hoi, ik ben nu 18 weken zwanger van ons 3e kindje <3 Heb een dochtertje van 5 jaar en een zoontje van 3.
Het is echt superleuk, ze kijken er zo erg naar uit!

Heb niet zulke verschrikkelijke kwalen. Behoorlijk maagzuur, de eerste weken echt mega moe maar het is nu ff lekker vakantie dat scheelt echt al heel veel! verders tja dan voel ik wel dat mn lijf weer aan het veranderen is, het was weer aardig in proporties na 3 jaar maar de (baarmoeder)spieren zijn er niet sterker op geworden. Ook veel buikpijn dus.... Maar verders kan ik er echt van genieten, we zijn er met zn 4tjes heel erg gelukkig mee en heb het ook al voelen bewegen, echt heel leuk!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:18

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 08:15

peerties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 08:16

katoenen luiers wil ik ook niet aan beginnen, ik doe gewoon van die wegwerpdingen. Dat is 1 ding wat ik nu wel kan zeggen :)
Maar goed, eerst maar eens afwachten of alles goed gaat.... Je weet maar nooit

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:16

Aangezien er geen medische vraag wordt gesteld en er genoeg topics over zijn op HK, plaats ik hier een slotje.