Ik word echt helemaal gek van mezelf, eindeloos non stop huilen en ik doe er niks tegen.
Bij elke gedachte of voorwerp of weetikveel waar ik een link in kan leggen, begin ik weer te huilen.
En het ergste eigenlijk is, het is maar voor eventjes.
Wat moet ik doen tegen het eindeloze non stop huilen en trippen?
Het gaat er enkel om dat personen waar je heel veel om geeft, dat ze een weekje maar op vakantie zijn.
Toen ik het te horen kreeg was ik enthousiast, lekker dat ze er even uit kunnen maar ook met tranen.
Ik zag er tegenop dat ze gingen en de hele week omdat het al dichterbij kwam huilde ik.
En ik weet dat ze op dit moment aan het boarden zijn (belde ze huilend op en toen moesten we ophangen want ze gingen boarden..) en het gaat al sinds vanmorgen non stop door.
Ik word dus echt gek van mezelf, en kan er helemaal niet tegen en volgende week zondag gaan ze al op de terugweg en zal ik ze maandag kunnen zien.
Het gaat dus inderdaad gewoon om een familie, maar ik word gewoon zo ziek van mezelf.
Niet overdreven maar heb vannacht van 7 tot nu net 9 uur geslapen, voel me zelfs uitgeslapen al weet ik dat ik dat niet ben.
Gewoon omdat ik niet meer kan slapen ook en ik weet gewoon niet wat ik er tegen moet doen!
Moet zometeen ook werken en zie er door mijn plotselinge, vele en lange huilbuien juist heel erg tegenop...
Sorry dat mijn verhaal zo onduidelijk is!
Help?!

?
Maar ik snap dat het een gevoelige kwestie is.
)
Omdat JIJ het kan betekent niet dat iedereen het kan.