Mijn rug doet zo'n pijn!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

Mijn rug doet zo'n pijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 19:48

Mensen, wie kan mij helpen?

Ik heb al een tijdje last van me rug, voornamelijk me rechterschouderblad. Ik ben momenteel ziek, en moet me rustig houden. Maar heb veel gelegen en slaap veel en op die manier wordt het alleen maar erger! Ik loop bij mensendieck maar die praat alleen maar inplaats van aan me rug wat te doen. Volgens haar staan me schouderbladen verkeerd en heb ik een verkeerde houding, dat klopt. Maar ik kan bijna niet meer normaal zitten en liggen dus die afspraken 1 keer in de week schieten niet echt op. Iemand hier evaring mee? Het zijn voornamelijk me spieren.

SuzanLarissa

Re: Mijn rug doet zo'n pijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:50

Ga is langs bij je huisarts, klinkt alsof je een ontsteking hebt in je spieren van het verkeerd gebruik ervan. Misschien kan je huisarts je Diclofenac tegen de ontsteking voorschrijven en dit is teven een pijnstiller.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:16

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:19

Mensendieck heeft mij nooit geholpen! Wat mij wel heel erg helpt is 1keer in de zoveel tijd naar de Rugpoli te gaan. Wij hebben hier de rug poli twente. Moet je even een verwijzing halen bij je huisarts en kun je er heen. Hij heeft mijn rug een paar keer ''recht gezet'' en ik moest Mckenzie therapie doen. Het helpt mij heel goed. En mocht ik er ineens last van krijgen kun je altijd terug komen. Ff een telefoontje en je kunt terecht!