Ik heb (waarschijnlijk) buikgriep. Gister rond een uur of half 3 voelde ik me niet lekker worden.. Hoe later het werd, hoe vaker ik last kreeg van duizeligheid/benauwdheid, uiteindelijk heb ik ook een paar x moeten overgeven.
Durfde haast niet te drinken omdat ik bang was dat ik weer moest overgeven.. Uiteindelijk met kleine slokjes heb ik nu 1.5 glas weg nadat ik heb overgegeven
(was rond 9 uur gisteravond ). Ik vind het vre-se-lijk als ik moet overgeven, kan er gewoon half van in paniek raken
.Ik heb al wat op internet gezocht, en heb straks een schaaltje yoghurt op, best lang overgedaan, steeds muize hapjes, maar het zit er nog in
!Weet iemand wat ik nog meer kan eten, en waarbij de kans dat ik moet overgeven heeeeel klein is
?Ik had morgen eigenlijk ook met iemand afgesproken.. En hoop eigenlijk dat dit door kan gaan!
Edit; ik had(heb) ook last van buikpijn/misselijkheid en nu ook wat hoofdpijn.

! Gister wilde ik een glas cola drinken, toen ik dus al last had van buikpijn/misselijkheid zodat ik het overgeven voor zou blijven (althans, dat hoopte ik

) kan je een banaan proberen ?
. Aan de dunne ben ik gelukkig niet ! *afkloppen* Moe(s)t wel vrij vaak naar de wc, maar het was vrij vast. (Wat een onderwerp
Lig hele nachten wakker van de buikpijn. En anders word ik wel wakker van de buikpijn en zit ik weer in een dekentje naast de wc te trillen. Breekt me echt op. Dus als iemand daar nog tips voor heeft: graag!