als ik is hoofdpijn heb wacht ik liever tot het vanzelf wegtrekt dan dat ik paracetamol slik.
Ik heb endometriose en moet zoiezo elke dag de pil slikken en mag mezelf niet ongesteld laten worden omdat ik anders problemen kan krijgen met mn eierstokken en baarmoeder.. Verklevingen en bloed wat merendeels binnen blijf zitten dan dat het naar buiten gaat. Ik ga ook elk half jaar naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van mn baarmoeder en er word dus gecheckt of er ontwikkelingen zijn .. Ik ben dus eigelijk chronish ziek en zo nu en dan voel ik wellis uit het niets pijnen opkomen. Ik ben er een paar jaar geleden ook aan geopereert .
Maar ik neem echt alleen pijnstillers als ik het kwa pijn niet meer aankan.. en zoon hoge pijngrens heb ik niet dus das meestal vrij gauw
Herkennen mensen zich erin dat ze liever niet medicijnen nemen als de pijn of klachten niet al te ernstig is? En met wat voor reden slikken jullie liever niet medicijnen?
. 
Ik ken mensen die standaard ibuprofen in hun tas hebben zitten en daar ook direct naar grijpen als ze hoofdpijn hebben.
Al die chemische zooi... Hoofdpijn, op tijd naar bed, rustig aan doen en dan trekt 't 9 van de 10 keer wel weg. 
Maar die krijg je uberhaupt niet zomaar!) niet zoveel probleempjes, maar drankjes krijg ik niet weg gewoon... Ik zal echt nooit vrijwillig een hoestdrankje nemen ....