Zenuwontsteking in schouder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Zenuwontsteking in schouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 13:37

Aaargh!

Ik ben niet echt een pieperd, heb 'chronische' pijn in mijn onderrug, ben wel wat gewend, maar dit... Ik word er echt gek van.

Drie weken geleden begon mijn schouder te branden, prikken en jeuken, echt een raar soort pijn. Als ik mijn arm naar voren strekte, voelde het alsof er een sjaal van prikkeldraad om mijn nek en schouder werd aangetrokken, niet zo tof. Het bleef twee weken aanhouden, vorige week dus maar even naar de HA en die vermoedde naar aanleiding van mijn klachten een ontstoken zenuw in mijn schouder. Diclofenac (slik nu 250mg per dag, maar helpt maar anderhalf uur per pil van 50mg), fysiotherapie (die heks heeft me zo erg mishandeld dat ik twee dagen mijn arm helemáál niet meer meer kon bewegen :') ), maar nog gaat het niet over.

Wie heeft er ervaring mee, hoe kom je eraan, maar vooral: hoe kom je er weer af?

Ik heb alleen nog maar pillen voor vandaag en morgen, dus zal morgen de HA wel weer even vragen of ie niet iets sterkers heeft. Jummie. :D

Zonnebloem

Re: Zenuwontsteking in schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:51

Had ook een keer zoiets, maar liep toen bij de fysio voor wat anders, en toen ik zei dat ik zo'n last van me schouder had heeft ie me rug helemaal gekraakt en het was als bij toverslag verdwenen. Helaas begint het nu wel weer dus heb voor morgen weer een afspraak bij fysio.