Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Rytm
Geplaatst: 13-12-10 18:22
Nou, komtie he..
Ik had het ook altijd koud, loop immers heel de dag buiten op- en naast paarden. Maar nu heb ik snowboots uit de sportwinkel, dus niet die paardendingen want die hebben een te dunne zool, maar echt die keidikke. En zorgen dat je droge sokken aan kunt doen als je voeten beginnen te zweten, ook belangrijk voor warme voeten.
Dan heb ik zo'n thermobroeklegging onder m'n rijbroek en mocht het nodig zijn nog een spijkerbroek over m'n rijbroek. En meestal 2 shirts met lange mouwen, 3 vesten en een winddichte jas eroverheen. M'n handen in wollen handschoenen met daarover rijhandschoenen en op m'n hoofd een muts en sjaal.
Koud heb ik het niet meer!
En oja, niet stil gaan zitten.
Bij verstopte neus hebt Rhinatiol heel goed, kan je gewoon bij de apotheek halen. En gezond eten, genoeg slapen enz.
Anoniem
Geplaatst: 13-12-10 18:30
Als je je warm kleedt en regelmatig buiten loopt en beweegt, dus de koude geen kans laat, merk ik toch dat je er na een tijdje ook beter tegen kan. Heb vaak t-shirtje aan, pull, dan het fleece jasje dat bij mijn jas hoort en dan de jas zelf. Altijd fleece wanten, of mijn nieuwe fleece rijwantjes (die eigenlijk te klein zijn).
Panty's aan, legging erover, jeans/rijbroek en wintersokken en je komt er wel. Zolang je maar beweegt blijft ook je bloed goed overal naartoe stromen. Voorts is een sjaal of een goede kraag wel aan te raden. Als je nek kou krijgt, krijg je ook makkelijker over de rest van je lichaam kou en krijg je last. Ervaar ik toch
amsterdam_30
Geplaatst: 13-12-10 18:34
Bleeehh.. verkouden en soms lange niesbuien . Tip: goed stomen, want anders gaat alles vastzitten en dan kun je voorhoodsholte-ontsteking krijgen. Vorig jaar gehad en dan word je gek van de pijn in je hoofd....
DreamUp
Geplaatst: 13-12-10 18:39
Nou ik ben net weer beter van een aardig hardnekkige griep dus daar ben ik al blij mee De kou, ik heb bij stal héle warme schoenen aan, alleen die doe ik alleen daar aan aangezien ze echt extreem lelijk zijn Kleding doe ik vooral veel laagjes, legging, legging, broek, hempje, shirt, trui, vest,jas. Dan nog een sjaal en handschoenen. En ik heb het nogsteeds koud achja ik ben gewoon een kouwkleun Geef mij de zomer maar
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-10 18:39
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt
DreamUp
Geplaatst: 13-12-10 18:41
Maren11 schreef:
Bij ons op school zijn er ongeveer 8 per klas ziek
zo dan bij mij valt dat wel mee, alleen er zijn wel veel leeraren ziek.
Ik ben ook net van mijn griep af. Ben nog een beetje verkouden. Als ik met de kou naar het werk moet doe ik een extra trainingsbroek over mijn rijbroek en ik doe thermolaarzen aan. Ik had laatst 2 t shirtjes aan 3 truitjes een dik vest en een jas. ( en nog kan ik het koud hebben )
Handschoenen heb ik trouwens nooit aan. Ik kan er totaal niet mee werken en ze helpen nooit:P
Wikiboo
Geplaatst: 13-12-10 18:52
Ik trek strakke kleding aan, legging onder me broek Strak hemd onder je shirt Maar zonder handschoenen Dat hou ik echt niet vol hoor, mijn handschoenen werken ook echt wel Ik heb een paar leren en daaronder wollige echt heerlijk warm! Wat ook fijn is, is een zool van schapenwol in je laarzen te doen Is echt heel erg warm! Maar waar ik vooral last van heb is mijn gezicht en mijn bovenbenen iemand tips?
_lieff_
Geplaatst: 13-12-10 18:54
pernill schreef:
Maren11 schreef:
Bij ons op school zijn er ongeveer 8 per klas ziek
zo dan bij mij valt dat wel mee, alleen er zijn wel veel leeraren ziek.
Beter leraren dan leerlingen
Bij ons vandaag 5 ziek, hier 'heerst' buikgriep, bleech!