Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Rotdingen!
Het duurt in het begin wel even voor je huid zich aanpast hoor. Scheelt ook per persoon. Ben wel altijd heel erg tevreden geweest van die pil, had er veel voordeel bij. Nauwelijks puistjes, amper nog last van mijn maandstonden. Alleen na een paar jaar (rond mijn 23e) overgegaan op een andere omdat ik er wel stemmingswisselingen van begon te krijgen en omdat ik ook zelf wou testen op een iets minder zwaar kaliber. Die had ik, maar daar kreeg ik dan weer na een tijd andere bijwerkingen van (wist niet eens dat die door de pil kwamen) en ben nu een nieuwe aan het testen. Lukt voorlopig goed, heb alleen weer ietsje makkelijker last van puistjes.
Maar de crèmes en reinigingsspullen zijn echt een zegen voor je huid, je zit best snel resultaat en vaak zien menen ook echt dat je huid opleeft. En het ruikt heel erg lekker!
!
mijn gezicht reageerd daar ook wel aardig op, las het van zonnig warm naar opeens vrieskou sneeuw en regen gaat, op een of andere manier.. 

nu gelukkig nogmaar 1tje en een hele kleine, het kan dus erger. 

Ik smeer de laatste 5 dagen pure cocosolie op mijn huid
Het gaat nu gelukkig weer de betere kant op.

Poeltje schreef:Glossi: Ik dacht serieus dat dat spul was voor je lichaam. Na het douchen. Helpt het een beetje?
Zal ik het vanaf nu op mijn gezicht smeren, haha.

Lucieluffer schreef:Binnenkort ga ik waarschijnlijk starten met roaccutane iemand ervaring mee?
Paulaa_ schreef:Ik zweer nu serieus echt bij de reinigingmilk en tonic (komkommer) van de hema!
Geen enkel puistje meer sins ik dat dagelijks gebruik!
Maar helaas nog wel rode vlekjes, weet iemand daar de oplossing voor?