Ik dacht zelf eerst dat de jongen boven mij de was aan het draaien was, alleen is dat dus niet zo omdat het geluid de hele dag door gaat. Verwarming van iemand zou kunnen. Als ik bij de douche of de wc ben hoor ik ook een gedreun wat de hele tijd door gaat. Er is hier nog een huis aan vast gebouwd met een eigen ingang, en achter mij zitten ook nog wat huizen, en ook een deel eraan vast. Ik heb geen contact met die mensen, en weet dus ook niet wie daar wonen. Van kamer wisselen is helaas geen optie omdat we het alle 3 al ingericht hebben, en het zonde is om in dit huis nog geld te gaan steken omdat de muren zowat van karton zijn. Andere kamer zoeken hier in de buurt is ook niks omdat ik dan weer bij andere mensen in een huis zit, en weer drukte om me heen heb. Heb het wel 2 jaar geprobeerd, maar merk dat het steeds slechter gaat. Mn haar begon ineens heel erg uit te vallen, heb regelmatig last van een trillend ooglid, en reageer veel dingen op mensen af, of erger me heel snel terwijl ik vroeger nooit zo was.
Ik heb weer contact opgenomen met de huisarts, en ga nu 2 weken slaappillen proberen. Over 2 weken ga ik al op vakantie. Daarna ga ik de makelaar bellen voor een oplossing voor die trillingen.