Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En gewoon met hoe fit of moe je bent kan me voorstellen dat je na een lange dag werken liefst op de bank neerploft met je eten op schoon ,wat tv kijkt en naar bed ga ..
Ambiiee schreef:Dat probleem ken ik Laura, maar als het eenmaal op gang komt zegmaar, is er van mijn kant niets meer aan de hand. Alleen de stap vanuit mezelf er na toezetten, dat zit er gewoon niet in ofzo.. Echt heel gek!
shilady schreef:haha nou ik denk er wellis over na en ik denk dat het ook te maken heeft met of je naast .... met je partner ook nog met jezelf aan de slag gaatEn gewoon met hoe fit of moe je bent kan me voorstellen dat je na een lange dag werken liefst op de bank neerploft met je eten op schoon ,wat tv kijkt en naar bed ga ..
Maarja zoiezo is ieder mens anders kwa behoefte
Fiffill schreef:xDramaQueen herkenbaar.Moe? Nooit te moe daarvoor...
Ik slik overigens ook de pil, en merk geen verschil!
ik ben nu helemaal schoon omdat de hormonen wel op mijn humeur slaan. Het maakt ook echt niet uit welk tijdstip het is... ik maak je gerust wakker om 4 uur in de nacht
Fiffill schreef:Maar aan welke hormonen is dat dan precies gebonden? Aan sommige "vrouwelijke" hormonen of misschien meer "mannelijke" hormonen, omdat mannen meestal bekend staan als de sekse met een hoger libido.
Verder ben ik het met je eens. Erg herkenbaar.
Focussed schreef:Fiffill schreef:Maar aan welke hormonen is dat dan precies gebonden? Aan sommige "vrouwelijke" hormonen of misschien meer "mannelijke" hormonen, omdat mannen meestal bekend staan als de sekse met een hoger libido.
Verder ben ik het met je eens. Erg herkenbaar.
Testosteron is eraan gelinkt! Maar andere hormonen ook, maar testosteron toch wel het meeste!
)... wie weet hangt het wel samen.
Fiffill schreef:Focussed schreef:
Testosteron is eraan gelinkt! Maar andere hormonen ook, maar testosteron toch wel het meeste!
Zoiets dacht ik al. Best grappig, aangezien ik bijna alleen maar mannelijke vrienden heb, altijd one of the guys ben en veel mensen tegen me zeggen dat ik af en toe toch echt net een vent ben (ik schijn te denken als een vent)... wie weet hangt het wel samen.