Lang haar: supplement of iets anders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Liene

Lang haar: supplement of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 12:10

Oke, even een vage titel :D maar het zit dus zo:

Ik heb altijd al 'mooi' haar gehad: blond, lang en golvend. Ik moest er ook bijna nooit iets voor doen, gewoon wassen en drogen aan de buitenlucht. Maar de laatste tijd merk ik dat dit niet meer genoeg is. Niet alle shampoo's geven mooi resultaat, soms is het direct vet of soms is het super statisch en froezelig. Ik droog nu wel wat met de haardroger maar dat froezelen onderaan gaat niet weg.

Mijn haar komt nu tot aan het einde van mijn schouderbladen, en ik wil het liefst deze lengte houden, of zelfs nog een klein beetje langer. Maar ik voel dat mijn haar dunner wordt. Vroeger had ik een dikke bos haar, ik kreeg mijn wijsvinger en duim er nog maar net rond, terwijl ik nu echt voel dat het minder is (niet spectaculair, maar het is niet meer die volle bos). Ik heb echt geen idee hoe het zou komen.

Daarom was ik aan het denken om misschien een pilletje of zo te zoeken, waar door het beter wordt :D Je hebt toch zulke dingen die voor beter haar en groei zorgen ? Ik vroeg me af of er bokkers zijn die hier ervaring mee hebben ?
Of misschien een andere gouden tip ?

Dankje!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:12

Vitamine B is voor je haar en je nagels dat zou je kunnen gaan nemen.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:13

gezond eten....vit B vergeet niet dat je nu in de winter zit en haar dan wat raar doet.
ik heb ook een dikke bos golvend / krullend haar, droog het ook altijd gewoon aan de lucht, gebruik gewoon goedkope shampo van andrelon en ook niet altijd van het zelfde merk, die van mijn schoonmoeder van de action is ook prima.
maar zelfs mijn "makkelijke haar"voelt nu dunner, futlozer,,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:07

Laat je wel regelmatig de dode puntjes eraf knippen? Haar dat niet regelmatig bijgeknipt wordt, wordt ook dun en lelijk. En idd, let op je voeding, goed eten kan ontzettend veel doen :) Biergist kan overigens ook wonderen doen, die pilletjes kun je gewoon bij Kruidvat halen :)

Liene

Re: Lang haar: supplement of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 15:27

Ik heb mijn puntjes deze week laten knippen, ik geef toe dat het lang geleden was :D Biergist ga ik eens naar kijken (klink lekker haha :D )