Bruine haarverf spoeling

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

willemlover

Bruine haarverf spoeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 08:21

Hoi :wave:
heb de zoekfunctie al gebruikt maar geen 1 topic komt echt overeen met mijn probleem..
2 maand geleden ging ik voor de gein met mijn vriendin mn haar verven, wou het eigenlijk ietsje donkerder dan mijn eigen kleur.(blond) Dit is helemaal verkeerd uitgepakt, niet goed verdeeld, dus het werd zwart grijs en groen. Ik heb direct de volgende ochtend een afspraak gemaakt bij de kapper, en die heeft het toen helemaal bruin geverfd, met een spoeling zei ze. Nu is de echt bruine kleur er wel uit maar het word nu rood oranje achtig en wil dit er graag uit hebben, heeft iemand tips?

:evaw:

AaronYve

Re: Bruine haarverf spoeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 08:31

Een weekje wassen met Head and Shoulders maar ik waarschuw je omdat het je kleur eruit haalt moet je echt weer de haren verven. En het wordt ff heel lelijk. Probeer dan je eigen kleur te pakken of iets wat er dicht bijzit dan kun je het weer laten groeien. Succes :)

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 09:02

Ik heb het ook gedaan. Ik had mijn haar met een spoeling gedaan, een pakje uit de winkel gewoon. En ik kreeg ook zo'n rare kleur, oranje rood achtig. Ik heb donkerblond erover heen gedaan! dat zag er beter uit :)
ik zou gewoon even langs de kapper gaan er vragen wat het beste is, voordat je weer een groene kleur hebt haha! :p

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 09:05

Bedankt voor jullie tips!
Ja vind het echt zonde, maarja. Het probleem is alleen dat ik nu niet het geld heb om wéer voor 70,- euries mn haar te laten verven, daarom hoopte ik op een goedkopere oplossing ghehe :o

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 09:06

Ik zou inderdaad even naar een goede kapper gaan.
Dan ben je er in één keer vanaf. Als je zelf weer wat uit de winkel koopt, weet je niet hoe het zal uitpakken en dan blijf je misschien weer bezig.

Succes :D

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:15

Je kunt ook bij de kapper high lightes laten zetten met blond. Dan word je haar weer wat lichter en vanzelf gaan die bruine gloed uit je haar, omdat het toch een spoeling is! Maar is je haar niet helemaal egaal dat rare rood/bruin.. en high lightes is niet zo duur als helemaal verven ;)