Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

felinetibor schreef:Ik heb dit probleem ook wel een beetje.
's Middags ben ik vaak heel moe maar 's avonds dan niet meer. Ik ga meestal rond een uur of half 11 mezelf klaarmaken om naar bed te gaan en dan lig ik er meestal rond 11 uur/half 12 in. Dan kijk ik nog even tv, want daar wordt ík juist wel heel erg moe van. Als voel dat ik mijn ogen nauwelijks meer open kan houden zet ik de tv uit, ga ik liggen hoe ik wil liggen en dan val ik zo in slaap.
's Ochtends is bij mij wel een probleem. Ik moet er om 7 uur uit. Dus zet ik om half 7 mijn wekker, dan blijf ik even 5 minuutjes recht op zitten zodat ik een beetje wakker wordt, zet ik mijn wekker weer op 7 uur en dan ben ik om 7 uur een stuk wakkerder dan dat ik om half 7 was. Meestal blijf ik dan nog even op de rand van mijn bed zitten en ga ik me klaar maken voor school.
In het weekend sta ik ook meestal wel rond half 9 op, wegens de paarden. Ik denk dat het voor iedereen gewoon een kwestie van een ritme vinden is. Bij de één werkt iets heel goed, wat bij de ander weer helemaal niet werkt. Zoals lezen bij mij, daar wordt ik juist helemaal niet moe van, maar van tv kijken weer wel.

. Ik heb ook werkelijk ALLES geprobeerd en de enige tip die ik nog krijg is een hamer op mijn kop en dan slaap je wel
. Maar even zonder gekkig heid
.
:
. Zodat je geen schaduwen ziet die je niet kan plaatsen en na gaat denken wat het zou kunnen zijn.
(pb box staat open eventueel)
). Ga er niet uit want je ritme is er ook uit
[/size]
Haha heb wel een keer een dag en de nacht en dan de dag wakker geweest ! en was nog niet moe pas die avond rond 12uur