Gestopt met roken dmv softlasertherapie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Whitepanther

Gestopt met roken dmv softlasertherapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 07:22

Hallo allemaal!!!

Ik moet het echt ff kwijt!! Ik ben sinds dinsdag gestopt met roken dmv softlasertherapie.... Ik rookte al 11 jaar en de laatste tijd (ja geloof het of niet) 2 pakjes per dag... Ik had wel eens een poging tot stoppen gedaan, maar als mn sigaretten op zijn en ik denk er uberhaupt al aan om ze niet meer te kopen raakte ik al in paniek....

Nu was ik het laatst helemaal zat steeds geldloos door dat gerook, ik was ziek en hoesten hield maar aan. Dus ik op zoek naar lasertherapie behandeling want had er goede verhalen over gehoord.... Eindelijk gevonden en toen een formulier ingevuld voor een afspraak. Volgende dag werd ik gebeld en ik kon 30 november om half 4 al komen (ieeee spannend).

Nou dinsdag op tijd van me werk vertrokken (al vanaf half 2 niet meer gerookt want je moest minstens 2 uur van te voren stoppen). En toen moest het gebeuren... stelde niet veel voor je voelt afentoe een tinteling en mn maag ging heel erg rommelen toen ze met mn oorlel (beide) bezig was :P

Toen ik klaar was had ik niet zoiets van er is wat veranderd... Maar toen ik buiten kwam hoefde ik geen sigaret en eerlijk gezegt nu nog steeds niet... Er zijn momenten dat je denkt hier hoort een sigaret bij maar dan denk ik ohnee ben gestopt en is het gevoel ook alweer over het is meer de gewenning dan de verslaving. Tuurlijk zijn er afentoe wel moeilijke momenten maar ik moet zeggen missschien 2x per dag en dan draai ik me om loop weg en ga even wat doen, weg moment.

Waar ik nog het meest tegenop zag was de pauzes op het werk... ik werk in een klein ploegje met 4 anderen die allemaal roken. Dus altijd met zn allen naar het rookhol en ik had eigenlijk niet zown zin om alleen te zijn. Uiteindelijk dacht ik, ik ga er gewoon bij staan als ik het niet trek dan kan ik altijd weglopen, maar het gekke is het boeit me niet en ik heb er geen last van...

Wat ik dus wil zeggen is in 1 woord GEWELDIG!!! Ik zou het iedereen willen aanraden, want geloof me zonder dit was het met echt niet gelukt (iig niet zo gemakkelijk).

(en nu zit er al 20 euro in me spaarpot want ik heb de opdracht gekregen om wat ik niet verrook te sparen en daar over 2 maanden een cadeautje van te kopen, wordt een groot cadeau aangezien ik 60 euro per week rookte :D )

RamboBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 07:30

supergoed van je! :D probeer inderdaad afleiding te zoeken als je zin krijgt, klinkt makkelijker dan het is I know ;)

ik ga in januari beginnen met Champix, dat zijn pillen.

Ik heb ze vorig jaar ook geprobeerd en ben er toen een week mee gestopt en kon ook naast mensen zitten die rookten zonder dat ik er ook maar aan dacht om er zelf een te pakken, vond het echt heel raar :P

(ik ben helaas weer begonnen omdat ik met een vriendin op vakantie ging en vond dat ik daar nog moest roken.....)

dus is januari stop ik er ook definitief mee... ben helemaal beu dat al mijn handelingen om een sigaret draaien en inderdaad hou je veel geld over :Y)

Maar superknap van je +:)+ ! Hou vol en probeer lekker te wandelen, je voelt meteen dat je meer lucht binnenkrijgt haha..

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 07:52

Wat goed van je nu gewoon volhouden niet die ene meer opsteken want die bestaat niet.
In [HK] Stoppen met roken, deel 2 zitten een heleboel gestopte rokers.
Meld je gerust bij ons aan.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 07:56

Klinkt zeer goed!

Mag ik weten waar je dit hebt laten doen?
Is er een wachttijd?
En de kosten hiervan en hoe vaak moet je komen?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 08:14

scooby09 schreef:
Wat goed van je nu gewoon volhouden niet die ene meer opsteken want die bestaat niet.
In [HK] Stoppen met roken, deel 2 zitten een heleboel gestopte rokers.
Meld je gerust bij ons aan.

super van je meid!!!!!
ik zit ook in dit topic,bijna 2 jaar geleden een laser behandeling gehad,en van af die dag geen peuk meer opgestoken!
ik rookte al 18 jaar en de laatste 6 jaar 2 pakjes sigaretten per dag......flinke roker dus. ;)
de wil om te stoppen is het aller belangrijkste,maar de laser nam bij mij de scherpste kantjes van het afkikken weg,en ik kan zelf nog steeds niet bevatten dat het bij mij ios gelukt,
ik die overal rookte waar het maar kon.(of het nou wel of niet mog ;) ) en de 18e van deze maand ben ik al 2 jaar verder.

heel veel succes ts,je zal zien dat je lichaam steeds beter zal functioneeren,je zal voelen hoe ''schoon'' je weer zal worden,je krijgt veel en veel meer lucht,en je zal beter gaan ruiken,en proeven.
dat laatste is een min puntje haha want ik ben wel meer gaan eten :Y) maar ik rook niet. :+

kom gezellkig kletsen in ''ons'' topic,mocht je een moeilijk momentje krijgen dan slepen we je er door heen. :D

Whitepanther

Re: Gestopt met roken dmv softlasertherapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 10:29

Wat een leuke berichtjes allemaal. Kom ff in jullie topic kijken als ik klaar ben met werken en dan zal ik jou even een pb sturen devine!

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:27

Is goed dan zie ik je pb wel verschijnen :o ;)