Ik ga naar bed om 10 uur en ik kijk op de wekker... half 12, hmmm nog niet in slaap.
Dan kijk ik weer op de wekker...4 uur... gatver, mijn ogen voelen alsof ik nog niet geslapen heb en mijn hoofd voelt ook raar.
Dan hoor ik om kwart over 6 alweer " MAMA MAMA UIT". Arghh... weer een nacht voorbij en ik heb het gevoel dat ik niet geslapen heb, maar ik was ook
niet wakker de hele tijd.
Als ik zo een nacht heb gehad, dan ben ik de hele dag brak en heb last van lichte hoofdpijn en prikkende ogen.
Eergisteren ging ik naar bed om 10 uur en sliep ik meteen om een uur of half 11 en toen werd mijn zoontje om 2 uur wakker en voelde ik me gewoon
al uit gerust en daarna ben ik meteen weer in slaap gevallen. Om 6 uur was ik uitgerust en kon ik mijn dromen herinneren en voelde me fit.
Hebben meer mensen dit? Ik heb ook al valdispert geprobeerd en van die druppels, maar dat helpt echt niet.
Op een gegeven moment wil je zo graag slapen , dat het juist niet lukt.

Toen ben ik de wekker gaan zetten om 2 uur, daarna om 3 uur, daarna om 4 uur enz. Na 2 maanden was m'n lichaam het helemaal zat en nu slaap ik heerlijk