Zo opgelucht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Zo opgelucht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 17:09

.
Laatst bijgewerkt door amandananana op 29-09-23 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:10

Ooh wat eng... Ik kan me echt goed voorstellen hoe je je voelde (heb het zelf nooit meegemaakt)... Maar gelukkig is er niks aan de hand! Wat moet jij opgelucht zijn :D

Nietactief1

Re: Zo opgelucht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:13

Gelukkig dat je moeder niks mankeerd!
Je moet je rot geschroken zijn.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:37

god wat eng.
ik kan het heel erg begrijpen, zowel mijn oma als mijn tante hebben borstkanker gehad,, beiden leven nog gelukkig. maar na mijn tante heb ik geschreeuwd dat ik preventief onderzoek wilde. gelukkig hadden ze beide kankers onderzocht en bleek het geen erfelijke variant te zijn. dus gewoon heel erg toeval.
maar toch, verschrikkelijk eng.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:31

Wat fijn dat er niks aan de hand was! :)

Mijn moeder heeft dit ook gehad (was gelukkig ook niks aan de hand!) dus ik begrijp je opluchting. :)

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:36

hoi!fijn voor jullie!! maarr hou t alsjeblieft goed in de gaten want bij mn vriendin leek t eerst ook goed,maar bleek toch later -toen t begon te groeien-borstkanker te zijn!! groetjes deess

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:40

Been there and done that...
Kan me jullie angst dus verschrikkelijk goed voorstellen!
Heel erg fijn dat je jullie goed nieuws gekregen hebben.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 18:41

Bedankt voor alle reacties!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:25

mijn mams had ook precies hetzelfde! En toen ik uit huis was was ook het eerste wat ik dacht: STEL dat het nog een keer gebeurd, dan ervaar ik die sfeer in huis niet meer zo, als die 4 dagen onzekerheid bij ons toen. Wat is dat killing! Ik ging er nogal anders mee om dan de rest... Maar ik ben blij voor je!

Solitudine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:21

Gelukkig was het niks! Ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt van zulk nieuws!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:40

Fijn dat er niks ernstigs aan de hand is! Je hoort het helaas vaak genoeg ;(

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:44

Het is echt vreselijk, de schok als je het te horen krijgt.
Je wil schreeuwen, bent boos, verward en verdrietig maar ook erg bezorgt.
gelukkig is het goed afgelopen met je moeder!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:51

Hee dit is echt toevallig!
Bij mij precies hetzelfde! Ik hoorde het, ik was heel de tijd in shock, ik dacht ook van: Nee geen borstkanker toch?! En de uitslag: niets aan de hand!
Behalve dat mn zus zat te huilen :p
Ik vind zoiets ook schrikken! ik weet hoe het voelt ;)

amandananana schreef:
Pff, ik kan amper in woorden uitdrukken hoe ik me dit weekend gevoeld heb.

Het verhaal:
Vrijdag kwam ik uit school, en toen ik mijn huis in stapte trof ik niet alleen mijn moeder en zusje, maar ook mijn stiefvader aan op de bank. Normaal zou hij werken om dat tijdstip. Mijn zusje was heel erg aan het huilen, en mijn moeder zag heel erg wit. Dus ik peilde even wat er aan de hand was, en toen vertelde mijn moeder me dus dat ze naar de dokter was geweest, omdat ze al twee maanden last had van een van haar borsten en 's ochtends een knobbeltje had gevoeld en dit niet vertrouwde. De dokter vertrouwde het ook niet, en heeft persoonlijk het ziekenhuis gebeld om voor maandag (vandaag) een afspraak te maken.

Toen mijn moeder me dit vertelde leek het echt alsof de grond onder mijn voeten weg werd geslagen. Dat is zulk vreemd en eng nieuws! Je denkt altijd "zoiets overkomt mij niet", maar nu kwam het allemaal toch even heel erg dichtbij. Er was nog niks bekend over dat vreemde bobbeltje in mijn moeders borst, maar je gaat dan toch de ergste dingen denken. Ik zag het al voor me: mijn moeder had borstkanker.

Ik was echt helemaal in shock, heb het hele weekend bijna niks kunnen doen dan voor me uit staren, en vanmorgen werd het me allemaal even te veel toen mijn moeder naar het ziekenhuis vertrok. Ik heb de hele ochtend zitten wachten op een smsje, en toen om 11 uur eindelijk mijn telefoon afging durfde ik het smsje bijna niet te openen, bang voor de uitslag. Ik ben uiteindelijk blij dat ik het toch heb gedaan: er is namelijk niks aan de hand!

Ik ben zo verschrikkelijk opgelucht, ik wilde dit even met jullie delen. Echt bizar wat er allemaal door je heen kan gaan als je nog niet eens weet wat er aan de hand is...