Met regen zie je niks door de druppels die op het glas blijven zitten.
's ochtends val je over de rommel omdat je je bril bent vergeten op te zetten en zonder zie je niks.
Je loopt de hele dag dat ding te poetsen want smerig worden ze wel.
In de zomer glijd dat ding van je neus door de hitte en met het zonnetje heb je witte brille pootjes op je gezicht. Geen porem....
Dus de oplossing: Lenzen!
Maar ja.....na een paar jaar braaf iedere dag die dingen inzetten word je lui....je pakt wel is je bril ipv je lenzen.
maar na 10 minuten van huis vervloek je jezelf dat je je lenzen niet hebt in gedaan want je bril is al weer onder geregend.
Maar met hele dagen achter de computer worden je lenzen droog, je knippert niet en je krijg geirriteerde ogen.
Je ogen gaan zeer doen na het dragen en dan verteld de opticien dat je je lenzen niet meer te lang in mag....
Dus de oplossing: Laseren!
Maar ja.....dat is nog al een stap....
het zijn en blijven je ogen en als er maar 1 ding fout gaat....ben je voor de rest van je leven slechtziend of zelfs blind.
Dus bij deze vraag ik jullie om ervaringen

Ik zou graag willen weten waar jullie het hebben laten doen en waarom juist daar.
Hoe vond je de service en vooral belangrijk, ben je er nu nog tevreden over?
krijg je het slechtziende
Zit met hetzelfde probleem...
omdat mijn hoornvlies vrij dun was.
daarnaast zijn mijn ogen nog niet heel stabiel dus waarschijnlijk kan ik nog niet gelasert maar goed dat laat ik tegen die tijd wel controlleren door oogarts
die is er ook heel blij mee
) omdat het wel mijn ogen zijn... Een foutje en je bent blind, dat vind ik een behoorlijk grote risico factor.