Sapph beha's/iets anders wat niet afzakt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Sapph beha's/iets anders wat niet afzakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 12:35

Eigenlijk één topic voor twee vragen. :P
Mijn favoriete Soho beha is overleden, en ik kan 'm nergens meer vinden. Het was er zo één waar je een halterbeha van kon maken, maar ook de bandjes van kon kruisen. Ik had de bandjes altijd gekruist, want ik houd niet van afzakkende bandjes (en al helemaal niet tijdens het paardrijden).

Ik zit erover te denken om een Sapph beha te kopen. Maar helpen die extra bandjes langs de voorkant ook tegen afzakken? Of een beetje? Ik wil eigentlich een beha die echt absoluut niet afzakt, ook niet af en toe ofzo.

M'n tweede vraag was of iemand nog een goede beha weet waarvan je de bandjes kan kruisen. Ik kan helaas geen foto vinden van degene die ik had, maar het liefst zou ik weer zoiets willen. Niet zo'n "halve" beha laat ik maar zeggen, en het liefst met niet te veel frutsels, dus gewoon van een glad stofje. En waarvan je de bandjes kan kruisen dus (of het moet een ander bijzonder systeem hebben waardoor 't niet afzakt).

Bedankt voor het lezen van m'n vragen. :)

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:39

Bij bijv. de hunkemoller hebben ze bh's waar je de bandjes van kunt kruisen, volgensmij zijn de sapph bh's de bandjes gewoon voor de sier?

Dinniej

Re: Sapph beha's/iets anders wat niet afzakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 12:41

Ik zal eens bij de Hunkemöller gaan kijken, maar bij de V&D afdeling van hen zag ik eigenlijk niets.
En die bandjes van Sapph zijn idd voor de sier, maar misschien werkt het per ongeluk toch nog wel tegen afzakken?

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:57

Voor het paardrijden een goede sportbh kopen is eigenlijk veel slimmer.
De bh die jij bedoelt om de bandjes te kruisen zijn verkrijgbaar bij de Hunkemöller.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:58

Je kunt ook een magic-clip kopen (@Hunkemöller) dan kan je van iedere bh een halter/gekruiste maken.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:28

ik ben zelf fan van sapph bh's ze zitten erg goed en zijn ook stevig...
ze zakken niet zo af...
de bandjes knip ik eraf..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:39

Ik vind de Sapph BH's ontzettend fijn zitten. Al die bandjes zitten er meer aan voor de sier volgens mij.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:41

Bij de H&M hebben ze een nieuwe bh, de bandjes kun je op verschillende manieren dragen, dus ook kruislings. Gewoon een normale zwarte BH. IS alleen geen sport BH, dus niet zo geschikt voor paardrijden.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:25

Sapph zit erg lekker, alleen volgens mij helpen die bandjes niet tegen het afzakken. Die zijn gewoon voor de 'sier' geloof ik.
Ik heb een hele fijne bh van Marie-jo. Een zwarte en een witte. Glad stofje en bandjes waar je halter van kan maken en kan kruisen. Je kan ook nog de bandjes eraf halen en de bh strapless dragen.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:28

die bandjes zijn voor de sier. Ik draag zelf marlies dekkers en daar heb je soms ook bandjes die wel over de rug lopen en het afzakken zouden kunnen tegengaan, maar dan moet je naar specifieke modellen gaan kijken.
Verder voor het paardrijden een sportbh aanschaffen!
Die magic clip zou misschien ook wel wat zijn inderdaad.
En zoals ookal eerder gezegd, van marie-jo zijn er ook wat die je tot halter kan maken.
Of een model kopen wat ook strapless kan, dan heb je de bandjes A. minder nodig en B. kan je ze zelf overkruist doen (moet je wel kijken of ze lang genoeg zijn).

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:34

Ik vind de Sahp bh maar niks... Na een paar maanden zijn ze bij mij echt wel af... Heb dan ook een grote cupmaat.
Voor paardrijden kun je denk ik het beste een goede sportbh aan gaan trekken.
En zag dat de hunkemuller ook een nieuwe had, met 1000 en 1 manier om vast te maken, of zoiets :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:49

Monster_tos schreef:
Ik vind de Sahp bh maar niks... Na een paar maanden zijn ze bij mij echt wel af... Heb dan ook een grote cupmaat.
Voor paardrijden kun je denk ik het beste een goede sportbh aan gaan trekken.
En zag dat de hunkemuller ook een nieuwe had, met 1000 en 1 manier om vast te maken, of zoiets :P

:j
en het zijn echt veel manieren
hij zit ook lekker
ben deze versie vandaag aan het testen als ''strappless'' :+

Ik deed altijd bij een gewone bh de bandjes kruislings.. dat was de zekerste garantie dat ze niet afzakten :) (tot dat ding wat uitgelubberd was op die lusjes en 't complete bandje eruit schoot.. ^) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:41

Ik heb zo'n bh met kruisbare en halterbandjes van esprit. Sapph ben ik niet zo te spreken over, die extra bandjes zijn alleen maar voor de sier inderdaad ;)
Maar als je BH afzakt, heb je dan wel de juiste maat? Misschien handig om dit eens bij een betere lingeriezaak te laten nameten! (Hunkemoller vind ik daar niet al te best in..)

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:48

ik heb toevallig een nieuwe sapph gekocht bij mij in het stadje,
maar sapph heeft nu nieuw in de collectie speciale bandjes op de rug, die prima zitten, die zeg maar ook over de schouders lopen en samen komen in het midden op de achterkant
http://www.wehkamp.nl/damesmode/sapph/s ... BH_412873/

zoiets, alleen heb je ze ook met minder draadjes, en op nog veel meer andere manieren