Raar voelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Raar voelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 19:42

Sorry voor de onduidelijke titel maar wist niet hoe ik het anders moest zeggen :o

Sinds vorige week ofzo voel ik me een beetje raar, steeds vlagen van hoofdpijn, buikpijn, misselijk, warm en dan weer koud, constant moe ook al zou ik de hele dag slapen... Het is vorige week begonnen, ik ben opgestaan met enorme hoofdpijn en misselijk, toch gaan werken, collega's zeiden dat ik er nogal wit uitzag, maar s'middags voelde ik me een heel stuk beter en had weer wat kleur op men gezicht (had wel al 1.5mg dafalgan binnen :+ ) en ineens verslechterde het weer, alsof mijn pillen alles tegen hielden en ze dan uit gewerkt waren... Sindsdien voel ik me steeds in vlagen slecht en dan weer goed, nu voel ik me weer slecht terwijl ik een paar uur geleden me (weer) prima voelde. Ik eet nog steeds al heb ik het gevoel dat ik minder eet dan anders, bv daarjuist heb ik een croque monsieur gegeten (normaal eet ik er bijna 2) en nu is mijn buik helemaal opgezwollen en doet het pijn. Overgeven heb ik nog niet moeten doen maar wel al een paar keer dat gevoel, maar ik moet bijna nooit overgeven

Ik heb wel vaker last van enorme hoofdpijn maar nooit in combinatie met iets... Mijn beste vriendin voelt zich nu ook zo en zij zegt dat het door haar spiraaltje is, ook al twijfelde ze eerst niet of ze zwanger is gezien de symptonen. Ikzelf heb sinds begin deze zomer een hormonenspiraaltje en heb mijn regels sinds mijn spiraaltje niet...

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? De dokter staat op de planning want ik moet nog een spuit hebben maar moet nog even wachten :)

Dilan1993

Re: Raar voelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:02

misschien vitaminetekort of oververmoeidheid?

dat eerste kan trouwens onderzocht worden door bloedprikken.

Ik heb van de zomer een hele tijd last gehad van misselijkheid. Het kwam ineens, soms gepaard met overgeven en duizeligheid. Is uiteindelijk vanzelf over gegaan.

Natje_Spirit

Re: Raar voelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 17:38

Ja misschien dat het inderdaad zoiets is, in ieder geval bedankt :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:41

misschien kan het ook wel van die hormonen komen ik bedoel je vriendin en jij hebben allebei welliswaar verschillende klachten maar zou dit toch gewoon morgen even melden bij de ha en er heerst van alles ik was bv aan de dunne en borrel als een bezetene van binnen.