Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) worden inderdaad net zo gebakken als een biefstuk, dus nog 'rare' of 'medium' van binnen.
)
Gooya schreef:Een vriend van mij reist regelmatig naar landen waar het met de hygiene nog niet zo is als in NL. Hij drinkt bij iedere maaltijd daar een glas Coca Cola. Volgens hem een echte bacterie-killer. Ik heb geen idee of hij gewoon mazzel heeft dat ie nooit ziek geworden is, of dat het klopt wat ie zegt.
Frankrijk is het land van de gastronomie! Waar maken jullie je druk om?! Ik ben heel vaak op vakantie naar Frankrijk gegaan en at alles wat los en vast zat, nooit problemen gehad, behalve dan dat ik niet kon stoppen met eten 
(en dat is overal, ook hier in NL
) phormicola schreef:Sorry hoor, maar alleen maar zelf koken en zelfs naar de Mac gaan in Frankrijk vind ik echt een misdaadFrankrijk is het land van de gastronomie! Waar maken jullie je druk om?! Ik ben heel vaak op vakantie naar Frankrijk gegaan en at alles wat los en vast zat, nooit problemen gehad, behalve dan dat ik niet kon stoppen met eten
Bij de Mac heb je nog eerder kans om je beroerd te voelen, gewoon omdat het eten (de producten) beroerd is.
En rauw gehakt hoef je je geen zorgen over te maken, weleens filet americain gegeten? Ik zou me eerder zorgen maken dat ik het heb teruggestuurd, je weet nooit wat ze er mee doen als de kok een beetje boos is(en dat is overal, ook hier in NL
)