Sinds een tijdje heb ik, als mijn oorbellen uit zijn, zwarte/blauwe gaatjes. Mijn oorbellen zijn gewoon goed schoon en mijn oren ook, ik dacht dat er gewoon iets in zat, maar hoe ik ook prik of duw, het gaat niet weg. Het doet geen pijn, en ik heb het niet altijd, maar ik vindt het zo'n raar gezicht omdat iedreen zegt dat ik zwarte en vaak blauwe gaatjes heb en ik vroeg me af of jullie dit ook hebben.
ik heb het ook, kan niet tegen zilver dus heb nickel vrij nodig.. alleen ik heb dat dus ook altijd, als ik een tijdje geen oorbellen inheb verdwijnt het wel...
Eigenlijk ligt het nog veel simpeler. Niet zilveren oorbellen geven gewoon af, ook al zie je dat niet aan de oorbellen zelf. Het is geen reactie van jouw lichaam op het materiaal, het is gewoon een reactie van het materiaal.
Kies voor echt zilver, waarschijnlijk waren je oorbellen ook niet zo duur?
Ik kan ook niet gewone simpele goedkope knopjes van bv. hema ofzo in. Die zijn geen echt zilver. Met kettingen die geen echt zilver zijn krijg ik ook zo'n zwarte/ blauweige waas in mijn nek. Niet charmant
Zoals al gezegd komt het inderdaad door het nepzilver. Kan volgens mij ook weinig kwaad. Alleen is het beetje een vreemd gezicht als je geen oorbellen in hebt. Ik heb eigenlijk gewoon altijd kleine zilvere knopjes in en als ik dan wat groters in wil doen dan zijn dat meestal wel nepzilveren.
ow oke, d8 al, blij dat ik nu wete wat het is:D heb er verder geen last van mr ene paar vriendinnen vroegen waarom ik het had XD dank voor jullie reacties