Ik heb altijd behoorlijk last van mijn gewrichten. Een soort reuma achtig denk ik. Ben hier een aantal keren mee naar de huisarts geweest, en ik moet er maar mee leren leven zeggen ze. Naja kan ik overheen komen.
Maar ik heb de laatste tijd erg vaak dat mijn enkels heel even op slot slaan. Als ik bijvoorbeeld een stukje wil rennen en ik doe een paar passen dan is het net of mijn enkel blijft hangen. Duurt maar heel even maar doet wel heel erg zeer. Heb het de laatste tijd ook als ik van de trap af loop. Dan krijg je ineens een pijnscheut en kan ik even mijn voet niet bewegen en er ook eventjes niet op staan. Net zo lang dat je even niet door kunt gaan met je beweging en dus uit balans komt. Ben al een paar keer bijna van de trap gedonderd
Aangezien je bij de huisarts meteen afgewimpeld wordt dacht ik om hier maar eens even te vragen of meer mensen hier last van hebben of weten wat dit is...
(was overigens een ongelukje hoor, niet een experiment om te kijken of het dan verholpen zou zijn)