op weg daarna toe was er nog niks aan de hand. Op een gegeven moment kwamen er 2 wielrenners aan
en die fietste zo breed en gingen ook steeds harder fietsen waardoor wij niet meer de kans kregen om achter elkaar te gaan fietsen
en zo belande we bij elkaar in het stuur. Ik viel en gleed over het asvalt heen. Zij is recht op blijven staan met de fiets
ze was helemaal geschrokken, er kwamen allemaal mensen te hulp. De wielrenners zijn gewoon door gefietst.. iets onder me knie was het aan het bloeden ( zeg maar waar je hem mee buigt) Er werd een arts uit de buurt bij gehaald en die zei dat het alleen een schaafwond was, maar ik kon niet opstaan dan kreeg ik last van m'n been. Zij belde mijn moeder en de hare en die waren natuurlijk allebei in paniek. Me moeder is naar het ziekenhuis gegaan want daar zou ik heen gaan. We werden gebracht met de auto naar het ziekenhuis, daar eenmaal aangekomen moest ik op een bed/bank liggen met een lekkere warme deken. m'n wond was aan het prikken, dat was geen pretje.
De assistente kwam kijken en maakte de wond ook nog een x schoon. Na 3 kwartier kwam er eindelijk een arts. Die stelde vast dat mijn knie banden waren verrekt en ik een hersenschudding had. Ze zei dat ik een week plat moest, ik kan totaal niet thuis zitten haha. maar goed dan kon ik het een beetje leren.. na dat de week bijna voorbij was werd mijn voet steeds paars/blauw als ie naar beneden hing ( met krukken ).
gebeld naar ziekenhuis en moest die middag langs komen. De arts die zei dat het goed geneesde en vroeg of ik even wilde gaan staan en erop wou gaan lopen, nou dat ging niet. Deed pijn pff. Daar uit concludeerde hij dat ik nog 2 weken moest en het dan op geleide van de pijn mocht gaan belasten (er op staan/lopen) nog 2 weken geen school? ik ben die maandag achterop de fiets mee naar school gegaan. De eerste keer was pijnlijk maar daarna nam de pijn gelukkig af. Op school zit/zat ik met een kussen omhoog met mijn been. Heb het ziekenhuis nog gebeld en mocht gewoon naar school tenzij ik pijn had.
dat is prima gegaan soms even een beetje pijn maar dat ging weer over. (:
nu ben ik sinds eergister erop aan het lopen ( met krukken ) dat ging nog niet zo goed maar de gister ook geprobeert en dat ging zonder pijn gelukkig steeds beter.. heb het even zonder krukken geprobeert maar dat was nog heel raar en ging niet.
ik ben echt blij dat ik zo vooruit ga, de wond is bijna dicht!
Aankomende donderdag ga ik terug ter controle en hoop dat ik dan weer lekker aan de gang kan!
sorry voor het lange verhaal.