wij hebben verder op buren (wie niet
)een jong stel zei is 24 en haar vriend ??? denk een jaar of 26-30
ze hebben 3 kinderen een zoon van 3 een zoon van 2 en een dochter van februari dit jaar.
de vader werkt wel denken we (alleen is het ons en de andere buren niet duidelijk of het zwart is of niet)
en moeders is thuis.
nou opzich niks mis met thuis zitten (ben zelf ook een fulltime mama)
maar nu loopt ze alleen maar hele dagen over straat met de 3 kinderen en dat is opzich niet slecht maar dit doet ze onder het genot van een
dikke joint en 0,5l blik bier
soms lopen pa en ma samen met de kids zo over straat.
je kan dit toch niet maken met je kinderen erbij????
bijna elke avond horen we ze thuis komen want ze moeten langs ons keuken raam om zelf dan aan het eind van het blok
thuis te komen.
dit is vaak rond 22:00.
hoe we dit horen???? omdet vaak 2 van de 3 kinderen aan het huilen zijn omdat ze zo moe zijn.
een poos terug vertelde zij (moeder dus) aan ons en een buurman dat ze het zo zwaar hadden en geen geld hadden om te eten.
ze had toen nog maar 2 kinderen.
en een paar weken later vetelde ze doodleuk zwanger te zijn van nummer 3.
waarbij wij 2 dingen denken:
1)van welk geld wil je nummer 3 onderhouden aangezien ze aangaf geen geld te hebben voor eten.
2)geen geld maar wel met bier en joints over straat lopen.
ik zeg niet dat ze hun kinderen mishandelen maar echt normaal is dit toch ook niet?
wat zouden jullie doen in zo een geval.
er over praten heeft geen zin er woont namelijk een famillie lid verder op die meerdere keren in aanraking is geweest met justitie
voor o.a steekpartij,auto diefstal,brandstichting
heb geen zin dat ze mijn huis,auto of persoonlijk pakken aangezien ik ook veel thuis ben met mijn zoontje van 2
ik probeer altijd het goedde in mensen te zien en verder te denken.
maar ik ben ook van mening dat je als ouders zijnde een voorbeeld voor je kinderen moet zijn.
en wat voor voorbeeld geef je als je met drugs en alcohol met je 3 kleine kinderen waarvan nog 1 baby over straat slentert?
vind het best moeilijk en het heeft ook weken geduurt voor ik jullie om een mening durfde te vragen.
wellicht zit hiert iemand op het forum die ervaring heeft met dit?
nog een steun betuiging erbij.