Ik heb toestemming voor een schaduwaccount.
Ik heb deze aangemaakt omdat ik in contact wil komen met bokkers die in hun naaste omgeving of zelf het gedragsstoornis ODD hebben of hebben gehad. Ik heb me hele leven al problemen. grote mond brutaal en voor me familie onuitstaanbaar en ondragelijk. Vroeger kreeg je de stempel " rot puber" veel al in politie aanraking geweest. etc. Ik ben ondertussen volwassen en huisje boompje beestje en kindjes. Omdat ik al jaren niet goed in me vel zit en hoop heb meegemaakt. Heb ik besloten begin van dit jaar hulpt te gaan zoeken. Ik loop nu bij ggz. Aangezien mijn kind ADHD heeft en daar nu goede begeleiding bij krijgt. Wilde ze graag mij ook laten testen hier op. Omdat ik al jaren kamp met problemen.
Ik heb deze test ondergaan en ook samen met me ouders. Het was heel confronterend en emotioneel. Maar alles voor een betere toekomst. IK kreeg bij de uitslag te horen dat ik ook ADHD heb, Maar dat stond niet zo op de voorhand. Er kwam uit dat ik ODD heb ( gehad) depressief en high sensetive, en achterdochtig. Ik ben er aardig van geschrokken als ik google op ODD.
En daar stond ik weer buiten. Ik heb nog een gesprek in verschiet over dit met me pychiater en pyscholoog. Ik ben zo bang voor de stempel dat mensen , buitenstaanders op me gaan drukken. Dat me kindjes er benadeeld van worden. Ik woon in een dorpje met weinig inwoners. IK kan me heel goed vinden in bovenstaande uitslag. Ik ben benieuwd hoe mensen er over denken en hoe ze er mee omgaan.
brand los!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-11-10 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel even aangepast, betekenis ODD: Oppositioneel-opstandige_gedragsstoornis