trap tegen elleboog gehad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dancertje

trap tegen elleboog gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 11:44

Hoi
Ik had een vraag.
Ik heb gisteren een trap tegen mijn elleboog gehad van mijn eigen paard bij het loslaten in de longeercirkel.
Ik wou de deur nog dicht doen en hij haalde al uit.
Nu ben ik uiteraard gelijk naar de huisarts gegaan en die zei onee ga maar foto's maken mocht het niet gebroken zijn gewoon flink pijnstilling en laten rusten.
nu is mijn vraag hoe lang mag zoiets duren? mijn huisarts was een beetje vaag en zei voor de rest niets.
Het ziekenhuis twijfelde omdat ik zo'n pijn heb ze hebben wel 7 foto's gemaakt van mijn elleboog en ontdekken niets.
echter heb ik het gevoel als of mijn arm afgekneld is zoals je dat hebt met bloedprikken als ze die band aantrekken dit gevoel zit vanaf mijn elleboog.
heb gisteravond wel 4 paracetamol gepakt om een beetje te kunnen slapen.
Ben vannacht nog 2 keer wakker geweest maar durfde niet meer te pakken omdat ik in het ziekenhuis ook al 2 paracetamol had gehad.
De pijn is ietsje minder kan mijn arm in ieder geval weer op de tafel leggen i.p.v constant vasthouden.
Maarja hoe lang mag het zo'n pijn doen voor ik opnieuw aan de bel moet trekken?
alvast bedankt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 12:54

Als het zo zeer doet, zou ik toch nog even bellen. Er kan best wel iets anders aan de hand zijn zoals een gescheurde spier oid. Daar kun je ook goed last van hebben en daar kunnen ze ook wel wat mee (sprak zij met haar pols in de tape vanwege een gescheurde pees ;))

Beterschap!