een of andere coach voor fitness ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mariekje92

een of andere coach voor fitness ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 19:24

Hallo Bokkertjes,

ik wil graag bij een sportschool gaan sporten, maar dan wel met iemand die mij gaat coachen, en ook helpt met mijn dagelijkse levensstijl zoals eten en dergelijke.

Ik heb niet al te beste eetgewoonten, en wil hier graag verandering en ritme in krijgen.
Ook wil ik graag mijn conditie verbeteren en mijn vetpercentage in mijn lichaam naar beneden brengen.

Wie weet hoe ik zo'n persoon in de omgeving van GroningenStad moet vinden, en wie doet dit ook ?
(hoe duur is zoiets :o )

Alvast bedankt !
Laatst bijgewerkt door mariekje92 op 17-11-10 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:25

Volgens mij zijn er genoeg sportscholen in Groningen (woon zelf in stad Groningen) waarbij je (ws tegen extra betaling) een coach erbij kunt krijgen.
Dus zou gewoon ergens naar binnen lopen.

Weet niet welke sportschool je in gedachten had?
anders even op de desbetreffende website kijken. Bedragen variëren nogal en hangt er ws ook van af hoe intensief je de begeleiding wenst.
Laatst bijgewerkt door Born2BCrazy op 17-11-10 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:26

ik zit in Bedum op fitness en daar zijn mensen de je kunnen ondersteunen. mijn eetgewoontes waren ook bar slecht maar sinds ik op fitness zit heb ik er aardig goed controle over. pb maar voor meer info

mariekje92

Re: een of andere coach voor fitness ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 19:35

ik wil ook graag mijn bekken leren kantelen, omdat ik daar nu ook heel erg tegenaan loop bij paardrijden. Ik houd elke spier op spanning en ga niet vloeiend met de bewegingen van het paard mee

Mizoan

Re: een of andere coach voor fitness ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:30

Ik volg het programma go http://www.go-knkf.nl/homepage hierin staat voeding / afslanken maar ook trainen en spieropbouw met personal trainer centraal :j kosten vallen echt mee :j