wie heeft het wel eens gebruikt en.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

wie heeft het wel eens gebruikt en.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 19:38

hoi hoi

ik had een vraagje ik heb hier een flesje van gúhl gehaald voor mijn uitgroei
dit flesje is voor oplichting en er staat op dat het op hand doekdroog haar moet, maar er staat dus nergens bij dat het uitgespoeld moet worden.
maar aangezien er waterstofperoxide in zit lijkt het mij dat het er wel uitgespoeld moet worden ?

wie heeft er ervaring mee en wie weet dat het wel of niet uitgespoeld moet worden en hoe lang het erin moet blijven?

Afbeelding

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:39

Moet je dit mengen met verf?

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:40

Hmm.. ken het niet.. wat staat er precies op?? En hoe heet het precies?
Is het echt om te verven of om eventjes snel de uitgroei bij te werken? En moet het dan grijs of licht dekken of wordt t juist lichter?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 19:41

volgens mij niet staat niet achter op

er staat alleen gelijkmatig door gewassen hand doekdroog haar verdelen
en handschoenen gebruiken

deze is voor verzorgende kleur versteviger en het licht op

het is het flesje wat eronder afgebeeld staat

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:46

Ik heb het afgelopen voorjaar gebruikt... ( op het flesje staat; 00 oplichtend; kleurversteviger)
Het verlicht je haar iets ( was wel te zien ook voor anderen ;) .. wordt iets lichter gewoon), vond het wel natuurlijk overkomen omdat het echt maar nét iets lichter wordt. ( alsof de zon je haar iets heeft gekleurd)

Zelf heb ik het na het wassen op half nat haar gedaan en laten opdrogen, ermee geslapen en de volgende ochtend weer eruit gespoeld en weer met shampoo erover. Had een heel flesje erin gegooid en dat vond ik precies goed eigenlijk, als ik weer s wat anders wil ga ik zeker deze weer in huis halen! :D

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:47

Als er waterstofperoxide in zit zou ik het niet langer dan 40 min. er in laten zitten.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 19:49

ok maar het word dus niet zo heel veel lichter?

want ik heb een uitgroei van donker blond en iemand raden mij dit flesje aan omdat het wel heel blond zou worden en dat het bij mij wel zou gaan werken

maar eigenlijk had ik beter verf kunnen kiezen?

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:52

Pfff lastig haha, bij mij zie je nu zeg maar wel uitgroei ( heb van mezelf donkerblond haar) het deel wat gekleurd is lijkt gekleurd door de zon, net wat tinten lichter.
Ik weet niet hoe blond jij je haar wilt hebben natuurlijk, maar ik heb het flesje dus in mijn hele haar verspreid en jij gebruikt het dan alleen op je uitgroei neem ik aan? Dan heb je sowieso meer spul zeg maar, misschien eerst de helft erin gooien en zien wat het doet en evt daarna de andere helft er nog overheen?... Je hebt het nu toch al in huis en volgens mij kan er niet veel fout mee gaan in de zin van oranje haar oid :Y) ;)

Edit: heb eens in je profiel gekeken, zo blond gaat het niet worden als je nu donkerblond haar hebt denk ik. Misschien met 2 flesjes, maar zou zelf eerst de helft erin doen laten intrekken en uitspoelen en dan zien of je nog een keer gaat kleuren of verf neemt..
Laatst bijgewerkt door rooz_89 op 15-11-10 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:54

Ik gebruik het al een tijdje. Ik spoel het idd niet uit. Ideaal voor uitgroei. Het wordt niet zo licht als de rest van mijn blonde haar, maar het licht wel zo ver op dat het veel natuurlijker lijkt (wel pas na een paar keer echt duidelijk), waardoor je niet zo snel iedere keer je uitgroei hoeft te laten verven. Ik gebruik het ongeveer eens per maand ofzo. Dan even goed de uitgroei ermee inwrijven. Ik gebruik dan maar 1/4 van het flesje, dus niet te veel en verdeel het goed over de uitgroei.

Het ruikt idd wel sterk naar de waterstofperoxide, maar ik denk dat de concentratie lang niet zo hoog is als waarmee je je haar blondeerd.

shantal schreef:
ok maar het word dus niet zo heel veel lichter?

want ik heb een uitgroei van donker blond en iemand raden mij dit flesje aan omdat het wel heel blond zou worden en dat het bij mij wel zou gaan werken

maar eigenlijk had ik beter verf kunnen kiezen?

Dit kan je volgens mij prima gebruiken hoor!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 19:57

ik ben nu best wle heel erg blond door steeds me haar te verven dus zit op nummer 9 á 10

ik ga het inderdaad alleen voor me uitgroei gebruiken ik denk dat misschien een half flesje dan genoeg zou moeten zijn ?
das denk ik gewoon even uitproberen

gelukkig dat je er geen oranje haar ofzo van kan krijgen hhaah

maar kon het geen kwaad dan een hele nacht in je haar te laten zitten ?

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:59

Blijkbaar niet :Y) ... k had gegoogled destijds en las dat andere het ook zo deden en deed het er vrij laat in dus had geen zin om op te blijven :Y) .
Het is niet dat het steeds maar door blijft werken ofzo, naar wat ik had gevonden op internet stopt de inwerking van het spul na 2/3 uur ofzo dus dan maakt het ook niet uit of je het 3 uur of 8 uur erin laat zitten, t riekt alleen niet erg aantrekkelijk :7

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:00

shantal schreef:
ik ben nu best wle heel erg blond door steeds me haar te verven dus zit op nummer 9 á 10

ik ga het inderdaad alleen voor me uitgroei gebruiken ik denk dat misschien een half flesje dan genoeg zou moeten zijn ?
das denk ik gewoon even uitproberen

gelukkig dat je er geen oranje haar ofzo van kan krijgen hhaah

maar kon het geen kwaad dan een hele nacht in je haar te laten zitten ?

Nee hoor. Ik had er geen last van. Wel de volgende ochtend uitspoelen, anders blijft je haar zo vettig aanvoelen en zien. En er gebeurde bij mij niets geks. En ik ben van nature al donkerblond en heb dun haar, dus als het bij mij niet reageert... dan geloof ik dat het wel bij veel mensen kan. ;)

Maar ik zou gewoon anders beginnen met een kwart of een derde flesje en even alleen bovenop uitproberen. Kun je altijd later meer gebruiken.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 20:01

ok kijk aan

hmmm das dan weer wat minder ik heb het flesje nog niet open gemaakt hahah

weet nog van de buuf van me die rook een keer aan het meng flesje van me verf nou die moest daarna mooi met een nat wasje op der ogen slapen omdat ze zoveel in gesnoven had

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:17

Ik vind dat maar linke soep om het er een nacht in te laten zitten! Waterstofperoxide is zulke troep, ook voor je hoofdhuid!

Heb je al gegoogled op dit produkt?

shantal

Re: wie heeft het wel eens gebruikt en.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 11:26

ik kan der bijna niks over vinden op google. alleen dat het bestaat en waar te koop en de prijs

maar ik ga het zo gewoon proberen en kijken wat het effect heeft ,misschien als ik het toch niet vertrouw dan kan ik altijd daarna nog mijn haar wassen

durfde het zo wie zo niet om het een hele nacht in te houden

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:30

heb het ook ooit gebruikt, en de volgende dag mijn haar gewassen, ik vond het resultaat tegenvallen...was wel wat lichter maar niet veel
heb laatst go blonder van john frieda gebruikt en daar werd mijn haar wel lichter van (maar nog lang niet zo blond als mijn blonde plukken die in mijn haar zitten)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 12:19

ok dus al die middeltjes zijn niet voor iedereen bestemd

ik ben op het moment ook wel super blond , dus zal denk ik ook wel tegen kunnen vallen,maar ja gelukkig kost dit spul niet zo veel

en als het neit werkt zit ik te denken om eens die kleur van syoss uit te gaan proberen ,als ze in de buurt komen van mijn kleur

want heb al paar verschillende geprobeert maar vond ze de volgende dag gelijk donkerder of niet goed pakken enz

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:34

Je moet het wel een paar keer gebruiken. Dus even wekelijks een keer proberen. Dan zie je echt resultaat hoor! Niet verwachten dat na één keer je ingroei niet meer te zien is.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 19:45

ok ja zag nu nog niks dat er wat gebeurd was

heb het vanmiddag ingedaan maar zie maar weinig dat er iets gebeurt is

hoeveel dagen moeten er tussen zitten eigenlijk?