Ik heb een vraag, ik weet niet of iemand mij hierbij kan helpen, maar mijn ''schoonmoeder'' is ziek, ze heeft kanker. En is snel moe ze word gewassen etc. Nou is mijn vraag weet iemand een organisatie waar je als kankerpatiënt mee kan, met familie? Graag wel in nederland.
Je kan ook "gewoon" met haar op vakantie gaan en dan voor op het vakantieadres thuiszorg regelen. ik werk in de thiuszorg en wij hebben meerdere clienten die dit zo doen.
Krijgt ze op dit moment zorg van thuiszorg?? deze instantie kan dan tijdelijke zorg van de plaatselijke thuiszorgorganisatie op het vakantieadres regelen. daar kunnen dan ook evt. hulpmiddelen geregeld worden als een rolstoel/postoel of wat dan ook. je hebt ook een aantal hotels/vakantieparken die gespecialiceerd zijn in mensen die zorg nodig hebben. ze kunnen die zorg dan bijv. zelf regelen doordat ze eigen verzorging hebben of ze kunnen iemand inhuren namens jullie. daar zijn dus kamers/apartementen helemaal aangepast op zieken/gehandicapten. dus speciale douche, traploos, hoog-laagbed.