Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er zijn zó ontzettend veel verschillende aandoeningen, en ook veel waarvan de symptomen ontzettend veel op elkaar lijken. Pas als de diagnose is gesteld door een dokter kan je zeggen dat je echt wat hebt. 't Is wel fijn hoor als je er eindelijk een naampje voor hebt en het overeen lijkt te komen met wat jij hebt, dat snap ik maar al te goed. Maar pas op dat je jezelf niet 'blij' maakt met een dooie mus, als je begrijpt wat ik bedoel
Sterkte iig met alles! 
Black2000 schreef:Dan ben ik opgelucht dat ik geen eetstoornis heb, maar toch zal ik hulp nodig hebben om de vreetbuien te laten stoppen!
ik eet (snoep!!) stiekum wat te veel en beweeg wel te weinig. Eigen schuld, dikke bult.

Juul schreef:Loop idd niet op de zaken vooruit. Ik heb ook zovaak gedacht 'Ja, dat heb ik! Nu weet ik eindelijk wat het is..' Maar uiteindelijk bleek het toch wat andersEr zijn zó ontzettend veel verschillende aandoeningen, en ook veel waarvan de symptomen ontzettend veel op elkaar lijken. Pas als de diagnose is gesteld door een dokter kan je zeggen dat je echt wat hebt. 't Is wel fijn hoor als je er eindelijk een naampje voor hebt en het overeen lijkt te komen met wat jij hebt, dat snap ik maar al te goed. Maar pas op dat je jezelf niet 'blij' maakt met een dooie mus, als je begrijpt wat ik bedoel
Sterkte iig met alles!