Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die had de eerste 3 dagen flink veel last..
Slotjes schijnen ook niet fijn te zijn. Dus dat heb ik er voor over.
. Niemand valt 'm op, behalve de eerste paar dagen, omdat je dan een beetje slissssssst
. Het is idd niet zo'n fijn gevoel, eingelijk best wel pijnlijk, maar te vergelijken met een slotjes beugel! Ik heb 'm nu vanaf donderdag en vandaag valt het voor het eerst mee kwa pijn, het mooie is, na 1 dag stonden mijn tanden alweer recht
!! Maar hoef hem gelukkig dan ook maar een maandje te dragen en ben dan al klaar (heb een relatief kleine afwijking in mijn boven front zitten). Voor mij word die niet vergoed, maar het is totaal afhankelijk van je verzekering zelf en je leeftijd
! Dus ik zou het als ik jou was gewoon even navragen bij je verzekering, kan me wel voorstellen dat ze de eis stellen, dat je het zowieso bij een erkend Orthodontist doet! P3TR4 schreef:Haha idd, ik ben de "gelukkige" met een invisalign. Niemand valt 'm op, behalve de eerste paar dagen, omdat je dan een beetje slissssssst
. Het is idd niet zo'n fijn gevoel, eingelijk best wel pijnlijk, maar te vergelijken met een slotjes beugel! Ik heb 'm nu vanaf donderdag en vandaag valt het voor het eerst mee kwa pijn, het mooie is, na 1 dag stonden mijn tanden alweer recht
!! Maar hoef hem gelukkig dan ook maar een maandje te dragen en ben dan al klaar (heb een relatief kleine afwijking in mijn boven front zitten). Voor mij word die niet vergoed, maar het is totaal afhankelijk van je verzekering zelf en je leeftijd
! Dus ik zou het als ik jou was gewoon even navragen bij je verzekering, kan me wel voorstellen dat ze de eis stellen, dat je het zowieso bij een erkend Orthodontist doet!
.