ik heb vorige week dinsdag een mini wratje aan laten stippen. Hij was nauwelijks zichtbaar, maar de assistente drong erop aan dat ik hem aan zou laten stippen anders zou hij nog wel eens kunnen gaan groeien.
Nu kreeg ik direct daarna een opgezwollen vinger en een enorme blaar. En 1,5 week later is er nog niets veranderd, terwijl mijn broertje zijn vinger allang genezen is..
Heeft iemand hier ervaring mee?
Rebel_Jits
Geplaatst: 12-11-10 07:06
Ik had een megabloedblaar gekregen onder een wrat na aanstippen bij de HA. Na 2 weken heb ik 'm er zelf afgeknipt. Alleen doen als de blaar helemaal onder de wrat zit, anders blijft er nog iets zitten en krijg je zo weer een nieuwe wrat.
_Saida_
Geplaatst: 12-11-10 07:09
De blaar komt doordat het stikstof naast de wrat is gekomen op de gezonde huid. Meestal kan je de wrat er dan zo afhalen wanneer de blaar indroogt, maar dat had eigenlijk al gebeurd moeten zijn. Wanneer je het niet vertrouwt zou ik zeker even langs de HA gaan.
DDDMakkink
Geplaatst: 12-11-10 15:25
een blaar is heel normaal hoor want je heb te maken met stikstof en krijg je dus een brandwond als het ware ze hebben afgelopen woensdag bij mijn man een wrat weg gebrand en mijn dochter had een seriuus probleem met wratten onder haar voet dat was zoo zielig ze is 7 en hebben wel 8 keer moeten stippen nou ja stippen.....flink aandrukken en erop houden en nog is het niet weg ze moet nog een keer maar de dokter vond het wel even mooi het deed zo een pijn