Denk je er vanaf te zijn...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Denk je er vanaf te zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 20:51

Vandaag lekker nieuws gehad, heb 14 juli een auto ongeluk gehad en had een paar dagen daarna super veel pijn aan m'n schouder. Daarna ging het steeds beter, alleen sinds 2 weken dus weer veel last van dus vandaag toch maar naar de huisarts. Die vertelde dat het voornamelijkin m'n spieren zit (had ik zelf wel gedacht), maar dat er waarschijnlijk ook iets mis is met mn ac-gewrichtje en wordt naar de fysio gestuurd. Ik maakte me niet zo druk maar was wel benieuwd wat een ac-gewrichtje is, dus ik ging Google-en...
Dit blijkt dus het gewrichtje tussen je schouder en je sleutelbeen te zijn, pijnklachten en dergelijke komen allemaal overeen. Nu las ik de evntuele behandelmethoden als die nodig mochten zijn... SPUITEN!!! En in een erger geval nog opereren... Denk je dus overal vanaf te zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:04

Daarom moet je ook niet zelf op internet gaan zoeken, maak je je alleen maar onnodig druk om die dingen. En als het helpt...... wat is het probleem dan?
Vind dat je je druk maakt om niks, om eerlijk te zijn.

Als het helpt ben je geholpen, ben je er echt vanaf. Is beter dan doorlopen, denken er vanaf te zijn, terwijl het ondertussen erger en erger wordt.

Cantheon

Re: Denk je er vanaf te zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 05:39

Veel klachten aan het AC-gewricht (arcromio-claviculaire gewricht) zijn prima te behandelen door de fysio. Niet te druk maken dus!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 07:07

Een fysio geeft geen spuiten en gaat al helemaal niet opereren.
Je maakt je dus zorgen om niets..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 08:48

:D Daarom moet je ook niet googlen.

Spuiten in een ac gewricht doen ze bijna nooit. Als de fysio het goed losmaakt is dat ook helemaal niet nodig. Het is een optie idd... voor een versleten AC waar je anders niet normaal mee kan functioneren. Als hij het nog gewoon doet doen ze het niet, want die spuiten zijn ook niet zo goed voor je. Opereren doen ze alleen als het sleutelbeen gebroken is en als dat nodig is (in ong. 20% van de gevallen)

Ik denk echt dat je je druk maakt om niks.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 08:56

Da's het nadeel van internet hè. Als je het niet gelezen had, dan was je waarschijnlijk blij met een verwijzing naar de fysio. Hetzelfde als een medicijnbijsluiter.... als je leest wat daar allemaal voor ellende in staat.

Gewoon naar de fysio gaan, zonder zorgen, want je gaat daar naartoe om beter te worden.
Succes ermee!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 12:06

ja dat is ook zo... keek ook eigenlijk helemaal niet naar de behandelmethoden omdat ik dus naar de fysio moet, kwam het toevallig tegen op een site waar ik dus het plaatje vond, wist namelijk echt niet wat een ac gewricht was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:10

:+:

Is toch ook niet erg, maar gewoon niet meer doen. Komt vast wel goed allemaal, toch?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:50

ja ga er wel van uit ja...