Overgeven uit het niets?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Overgeven uit het niets?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 20:26

Gisteren op stage werd ik rond een uur of 2 ineens heel erg misselijk. :? Mijn wangen werden van binnen heel erg warm, en ineens had ik heel erg veel slijm in me mond.
Ik liep net met een paard in me hand, die ik snel in de stapmolen zette en ben toen snel naar de wc gerent.
Zelf hoef ik echt nóóit te overgeven, maar nu ineens kwam alles er uit? Daarna voelde ik me wel weer ietsje beter.

Nu stap ik net onder de douche, en krijg ik weer heel veel slijm in me mond. En zo uit het niets moet ik ineens weer overgeven?

Ik ben de laatste tijd ook vaak moe, en een beetje duizelig maar wat zou dit kunnen zijn? Meer mensen hier last van ?
Laatst bijgewerkt door Xivura op 10-11-10 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

corientjuhh

Re: Zo uit het niets.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:27

Buikgriepje?

tokedri

Re: Overgeven uit het niets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:30

Er heerst heel erg buikgriep.
Of heb je gewoon getegen enz tussendoor en was je toen niet misselijk?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:31

zwanger? :+

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 20:31

tokedri schreef:
Er heerst heel erg buikgriep.
Of heb je gewoon getegen enz tussendoor en was je toen niet misselijk?

Nee, ik ben de hele dag niet misselijk. Loop gewoon vrolijk rond, en eet gewoon. En soms komt het in één keer er zo uit ..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 20:32

Veerle90 schreef:
zwanger? :+

Haha, nee dat is niet mogelijk.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:48

Er heerst inderdaad een buikgriep. Misschien heb je toch een virusje te pakken.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:58

Het heerst heel erg. Heb er zelf ook heel last van gehad.
Al was ik er echt ziek van.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:07

Er heerst buikgriep, ik heb gisteren ook in een keer alles onder gekotst, een paar keer. Vandaag alleen diarree en ik denk dat ik morgen alweer beter ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:08

Ook hier in de buurt aardig wat buikgriepjes. Goede kans dat je d'r een staartje van meekrijgt.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:12

Ik had dit ook! Was op school.. werd al misselijk maar dat trok weer weg, daarna weer misselijk en ook dat slijm en net alsof je mond van binnen heel erg jeukt en toen flop alles eruit. Ben gewoon op school gebleven want het luchtte echt op.. Maar op de fiets naar huis kwam er weer een hele lading. Paar dagen thuis geweest met een flinke buikgriep en ineens was alles weer over.
Dus denk dat jij ook wel een buikgriepje te pakken hebt, zeker nu in deze tijd is het niet raar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:14

Up and coming buikgriep... Heel naar

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:14

NORO virus? Heerst ook heel erg op dit moment!

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:23

Datzelfde had ik maandagmiddag ook ineens. Het overgeven heeft bij mij tot middernacht geduurd. De hele nacht vreselijke koorts waardoor ik het steenkoud had en lag te rillen in mijn bed. Dinsdag niet meer overgegeven maar zo gammel als wat. Vandaag gaat het wel weer. Dus al met al heeft het anderhalve dag bij mij geduurd. Ben ook wel benieuwd wat het geweest is. Maar daar zal ik wel nooit achter komen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 12:39

Wij hebben hier ook een beetje last van onze maagjes (m'n man z'n maag doet heel erg veel pijn, ik heb niet zoveel last), maar (nog) niet overgegeven.

Ik gok ook op een buikgriepje.

Ik weet dat het vergezocht is, maar bij een hersentumor moet je overgeven zonder dat je misselijk bent. Maar voordat je zenuwachtig word: dat is heel erg onwaarschijnlijk :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 17:01

Ik ben nog niet naar de dokter gegaan, want ik denk toch dat ik een griepje te pakken heb.
Ben nu al alle dagen misselijk, en hele tijd hoesten enz.

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:03

_brunette schreef:
NORO virus? Heerst ook heel erg op dit moment!

Ja idd deze heerst! In het ziekenhuis hier hebben ze al een hele afdeling gesloten omdat een aantal gevallen bekend waren.

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:28

ben je misschien allergisch voor sommige soorten voedsel?

ik heb namelijk ook een tijdje steeds last gehad van misselijkheid. Ineens overgeven, uit het niets, dan weer niks aan de hand, paar uur later weer heel misselijk.

Ben toen gestopt met het eten van muesli waar noten inzat. Misschien toeval, maar heb daarna geen last meer gehad :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 20:29

Ik heb coeliakie ( ik kan dus niet tegen gluten ) maar dat is dit niet. Want daar let ik heel erg op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:33

Ik denk dat er iets heerst, want ik heb datzelfde sinds vannacht/vanochtend. Precies wat jij beschrijft, veel slijm en misselijk. En ik moet zeggen dat ik me bij vlagen opzich best redelijk voel (zoals nu, want ik kan achter bokt zitten :D ) en een paar tellen later ineens weer beroerd en misselijk.. :?

lambiek_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:23

sjanie schreef:
Datzelfde had ik maandagmiddag ook ineens. Het overgeven heeft bij mij tot middernacht geduurd. De hele nacht vreselijke koorts waardoor ik het steenkoud had en lag te rillen in mijn bed. Dinsdag niet meer overgegeven maar zo gammel als wat. Vandaag gaat het wel weer. Dus al met al heeft het anderhalve dag bij mij geduurd. Ben ook wel benieuwd wat het geweest is. Maar daar zal ik wel nooit achter komen.

Dat had ik ook! Ik had het zaterdagavond/nacht. Echt ik gaf om het 3 kwartier over. En toen ik overgegeven had was is helemaal aan het trillen enzo. Maar nu gaat het wel. Ik ben ook wel benieuwd wat het geweest is. Maar dat zal ik wel niet te weten krijgen.
Maar op stage heerste ook al overgeven en diaree. maar gelukkig had ik geen diaree!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:27

Heb het 1 keer gehad toen ik van mijn paard was afgestuiterd. Ik stond op en het was gelijk raak (lang leven de sloot vlakbij :P)

Ik denk idd een buikgriepje. Ik hoor er meer mensen over die gelijk (en dan ook echt NU) naar de wc moeten rennen :P.

Hopelijk ben je snel weer fit :)